دو فصل دیگر از انیمیشن فوتوراما در حال تصویربرداری است تایید شده. شبکه Hulu همچنین برنامه اکران فصل دوازدهم این انیمیشن (Futurama) را اعلام کرد.

انیمیشن آینده انیمیشن آینده نگر (به انگلیسی: Futuristic Animation) یک انیمیشن کمدی و علمی تخیلی است که توسط مت گرینینگ (خالق سیمپسون ها) و دیوید آکس ساخته شده است. کوهن (همکار نویسنده سیمپسون ها) ساخته شد.

این سریال فیلیپ جی فرای را دنبال می کند. او یک پیک تحویل غذا است که در اواخر قرن بیستم در یک پیتزا فروشی در شهر نیویورک کار می کرد و پس از هزار سال در انجماد سلولی، اکنون در قرن سی و یکم است و برای شرکت Planet Express کار می کند. کالا بین سیارات در زمینه حمل و نقل کار می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


دو فصل دیگر از انیمیشن فوتوراما در حال تصویربرداری است

فصل یازدهم این سریال انیمیشنی که در تابستان پخش شد و شامل 10 قسمت بود، طی 6 هفته در بین 10 سریال اصلی سایت نیلسن قرار گرفت. زمان پخش فصل دوازدهم انیمیشن آینده نگر نیز بیان شده است.

دو فصل دیگر از انیمیشن فوتوراما در حال تصویربرداری است
دو فصل دیگر از انیمیشن فوتوراما در حال تصویربرداری است

Hulu اعلام کرد که Futurama برای دو فصل دیگر احیا خواهد شد. مت گرینیگ به همراه دیوید آکس خالق سیمپسون ها. کوهن مسئولیت تهیه کنندگی Futurama را بر عهده دارد که با دو فصل جدید از این انیمیشن محبوب بازخواهد گشت.

از صداپیشگان انیمیشن فوتوراما می توان به بیلی وست، کیتی سگال، جان دی ماجیو، ترس مک نیل، موریس لامارش، لورن تام، فیل لامار، دیوید هرمان و فرانک ولکر اشاره کرد. The Adventures of Philip J. Food courier Fry موضوع اصلی این انیمیشن است.

فیلیپ که در اواخر قرن بیستم در نیویورک کار می کرد، ناگهان در یک اتاق انجماد حبس شد و هزار سال بعد آزاد شد. این پیک پیتزافروشی سابق که اکنون به دنیای متفاوتی قدم گذاشته است، در Planet Express شروع به کار می کند.

زمان پخش فصل دوازدهم انیمیشن فوتوراما فرا رسیده است

اولین قسمت از انیمیشن فوتوراما در سال 1999 از شبکه فاکس پخش شد. در سال 2003 شبکه فاکس ادامه سریال را لغو کرد و سپس شبکه کمدی سنترال از سال 2008 این انیمیشن را احیا کرد و پخش آن تا سال 2013 ادامه یافت.

ظاهراً فصل دوازدهم پلتفرم Hulu در سال 2024 منتشر خواهد شد. این سرویس استریم نیز سفارش تولید بیست قسمت دیگر از این انیمیشن را دریافت کرد. 20 قسمت در دو فصل ده قسمتی آماده می شود. انتظار می‌رود فصل‌های 13 و 14 در سال‌های 2025 و 2026 پخش شوند.

بیشتر بخوانید:

دو فصل دیگر فوتوراما چطور؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *