اخبار روز سینما جهان

ساخت انیمیشن جان ویک تایید شد!

با تأیید چاد استاهلسکی انیمه جان ویک ساخته خواهد شد. این اتفاق در صورتی می افتد که این کارگردان چندی پیش پایان این سریال را اعلام کرد.

اخبار مربوط به فرنچایز جان ویک، در حال حاضر توجه تمام رسانه‌ها را به خودش جلب کرده و «چاد استاهلسکی»، خالق این مجموعه اکشن، روز گذشته درباره آینده این فرنچایز در سینما و تلویزیون، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

تولید انیمیشن جان ویک تایید شد

با پایان یافتن سریال جان ویک در قسمت چهارم، سازندگان قصد دارند پروژه های متفاوت و جاه طلبانه ای در حوزه های مختلف تولید کنند. چاد استاهلسکی مغز متفکر این سریال در پادکست صوتی گفتمان درباره برنامه های آینده این سریال صحبت کرد و گفت: انیمیشن جان ویک تولید خواهد شد.

انیمه جان ویک
انیمه جان ویک

در طول این پادکست، «چاد استاهلسکی» اعلام کرد که تا زمانی که ایده مناسبی به وجود نیاید، تولید فیلم John Wick 5 را آغاز نخواهد کرد. اما او موافقت می کند که این امتیاز را در رسانه های مختلف گسترش دهد و از ایده های جدید استقبال می کند. وی همچنین اعلام کرد که مسائل جالب و شگفت انگیزی در انتظار ماست.

به گفته وی، گروه سازنده قصد دارند از کلیشه های کلی خلاص شوند و نشان دهند که دنیای جان ویک از یک فیلم اکشن گسترده تر است. همچنین چاد استاهلسکی به طور غیرمنتظره ای خبرساز شد انیمه جان ویک و اعلام کرد که فرآیند تولید به زودی آغاز خواهد شد.

او علاقه زیادی به رسانه تلویزیون دارد و می گوید قالب تلویزیونی می تواند بستر مناسبی برای به تصویر کشیدن اتفاقات جدید دنیای جان ویک باشد. او به دلیل علاقه شدیدی که به فرهنگ و ملیت ژاپنی دارد، انیمیشن دوبعدی این مجموعه را خواهد ساخت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا