عکس خانوادگی امیررضا دلاوری و شاهرخ استخری را در ادامه مشاهده کنید.

تصویری از جشن تولد لاکچری امیررضا دلاوری با حضور خانواده‌ی شاهرخ استخری به اشتراک گذاشته شده است در اینستاگرام. امیر رضا دلاوری در سال 1373، هنگامی که 18 سال داشت، از طریق یکی از دوستان خود به دنیای تئاتر وارد شد و با هدف اجرای نمایشی برای آموزش و پرورش منطقه 10 به تئاتر شهری معرفی شد، اما این نمایش مجوز اجرا نگرفت. امیر رضا دلاوری در مرداد ماه سال 1355 به دنیا آمده است و از 19 سالگی به حرفه بازیگری پرداخته است. او همچنین در دسته‌بندی نواختن سازهای تنبک و تار حرفه‌ای است. امیررضا دلاوری از چندین سال پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر 14 ساله است.

تولد لاکچری "امیررضا دلاوری" در کنار خانواده شاهرخ استخری!/ عکس

امیررضا دلاوری و شروع بازیگری

امیر رضا دلاوری دارای مدرک دیپلم تجربی است و تخصص خود را در موسیقی سنتی، بازی تنبک و سه تار دارد. او ابتدا در دوران دبیرستان با شرکت در تئاترهای مدرسه به عرصه بازیگری پایان داد و پس از آن، در سال‌های آغازین دهه ۷۳ توسط یکی از دوستان خود به تئاتر شهری معرفی شد. این معرفی با هدف همکاری در اجرای نمایشی با عنوان “العشق به قوت العشق” برای آموزش و پرورش منطقه ۱۰ انجام شد. متأسفانه این نمایش در مرحله بازبینی رد شد و به مرحله اجرا نرسید. چند سال بعد، این نمایش با تأخیر اجرا شد، اما این بار امیر رضا در تیم بازیگری حاضر نبود.

در سال ۷۴، امیر رضا برای اولین بار تجربه تصویری خود را با انجام یک کلیپ موسیقی به نام مسعود آب پرور تجربه کرد. این کلیپ از سوی مسعود آب پرور ساخته شده بود و با توسط امیر رضا به دیگر دفاتر معرفی شد. نتیجتاً این تجربه او را به اوج همکاری‌های جدید هدایت کرد و نهایتاً با شروع بازی در سریال‌های “مهر خوبان” و “ترور”، مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *