اخبار روز سینما

اخبار ورزشی مهم ترین اخبار ورزشی را در یک دقیقه بخوانید


برایتون به لیورپول و چلسی اعلام کرده است که مویسس کایدسو را به بالاترین پیشنهاد می‌فروشد. لیورپول که ظرف 24 ساعت آینده پیشنهاد خود را ارائه خواهد کرد، آماده است تا رکورد نقل و انتقالات ستاره اکوادوری را بشکند و در این انتقال چلسی را شکست دهد! در حالی که چلسی که پیش از امروز و پس از ماه ها مذاکره در آستانه توافق با برایتون قرار گرفته بود، به این پیشنهاد واکنش نشان داد، همچنین شنیده می شود که چلسی به مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن علاقه مند است.

رئال مادرید پس از مصدومیت کورتوا مذاکرات خود را با نمایندگان داوید دخیا آغاز کرده است. رئال مادرید تماس های اولیه را برای جذب راندل کولوموانی، ستاره فرانسوی آینتراخت فرانکفورت، که بهترین گلزن پاری سن ژرمن بود، به جای امباپه انجام داد.

رسمی؛ ینس کایسته، هافبک ریمز با قراردادی 5 ساله به ناپولی پیوست. مبلغ انتقال 12 میلیون یورو

فنرباغچه فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد را با هایک از گالاتاسرای به خدمت گرفت. رسمی؛ راجر ایبانز مدافع 24 ساله آ اس رم با قراردادی 4 ساله در عربستان سعودی به الاهلی پیوست. رسمی؛ امیل آدری دروازه بان سمپدوریا به صورت قرضی به اینتر پیوست.

شایعات ورزشی

غیر رسمی؛ کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ پیوست.

به گفته دیوید اورنشتاین، هری کین پیشنهاد قرارداد 4 ساله باواریایی ها را پذیرفت.

طبق گفته رومانو، تاتنهام به هری کین اجازه داد تا در تست های پزشکی شرکت کند.

بمب نقل و انتقالات به زودی منفجر خواهد شد و رکورد 100 میلیون یورو را خواهد شکست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا