اخبار روز

توقف پرواز 5 ساعته در فرودگاه تهران در روز چهاردهم خرداد

باید بگویم؛ علاوه بر فرودگاه مهرآباد، تمامی فرودگاه های ترمینال هوایی تهران (TMA) از جمله فرودگاه های امام (ره) و فرودگاه پیام از روز چهاردهم باز خواهند بود. خرداد در زمان های ذکر شده هیچ پروازی وجود ندارد.

مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد از توقف پنج ساعته پرواز در فرودگاه در روز دوشنبه 14 خرداد این ماه از ساعت 8 صبح تا 13 اعلام می شود.

چیزی را گزارش کنید عصر ایران به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی؛ ابراهیم مرادی گفت: تعلیق پروازهای فرودگاهی به دلیل برگزاری جشن سالگرد درگذشت بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و وضعیت وی از طریق اطلاعیه هوانوردی سری A شماره 1848 به اطلاع کلیه کاربران و شرکت های هواپیمایی رسیده است. .

وی گفت: بر این اساس از تمامی مسافران درخواست می شود در ساعت درج شده در بلیط خود به پایانه های فرودگاه مراجعه کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با سامانه 199 یا 61021 (اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد) تماس بگیرید.

باید بگویم؛ به جز فرودگاه مهرآباد، تمامی فرودگاه های داخل ترمینال هوایی تهران (TMA) از جمله فرودگاه های امام (ره) و پیام در تاریخ مذکور پرواز انجام نخواهند داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا