اخبار ارز دیجیتال

توقف بانک در مرز یک مقاومت مهم؛ قیمت BONK آماده اوج‌گیری است یا سقوط می‌کند؟

میم‌کوین بانک (BONK) در تلاش است تا مقاومت‌های کلیدی خود را بشکند. قیمت این توکن در تاریخ ۲۱ جولای به بالاترین حد ماهانه خود، یعنی ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار رسید، اما نتوانست آن را حفظ کند و چهار روز بعد، به پایین‌ترین حد هفتگی خود، یعنی ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار سقوط کرد.

به گزارش رمز ارز نیوز، پس از آن، بانک سعی کرد به اوج خود بازگردد، اما نتوانست از محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار عبور کند. اکنون روند اصلاحی این توکن ادامه یافته و در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بانک با یک افت ۵.۲۰ درصدی مواجه شده است. با وجود این روند، تحلیل‌ها نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال ممکن است یک بازگشت صعودی داشته باشد.

بر اساس تحلیل تکنیکال، بانک در تاریخ ۲۹ جولای به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-۲۰) خود سقوط کرده است. در حال حاضر، این میم‌کوین با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۵ دلار معامله می‌شود و اگر بتواند به بالای EMA حرکت کند، ممکن است بخشی از ضررهای اخیر خود را جبران کند.

برای این که این بازگشت صعودی اتفاق بیفتد، نیاز به افزایش فشار خرید است که در حال حاضر کم است. از طرفی، داده‌ها نشان می‌دهند که نوسانات قیمت بانک در حال بهبود است.

حال اگر فشار خرید افزایش یابد، نوسانات بالا می‌تواند موجب افزایش قیمت شود. باید توجه داشت که در طرف مقابل، افزایش فشار فروش و نوسانات بالا نیز می‌تواند منجر به کاهش قیمت شود.

در حال حاضر، قیمت بانک بالای سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸ درصد قرار دارد که به عنوان نسبت طلایی نیز شناخته می‌شود و تلاش برای بازگشت را تقویت می‌کند.

همچنین، وضعیت شاخص نوسانگر مهیب (AO) نشان‌دهنده کاهش مومنتوم نزولی و احتمال بازگشت مومنتوم صعودی است. اگر این بازگشت اتفاق بیفتد، قیمت ممکن است به ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار بازگردد. اما اگر خرس‌ها فشار بیشتری بیاورند، بانک ممکن است به ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار یا حتی ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار سقوط کند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا