اخبار خودرو

توضیح گروه خودروسازی سایپا در خصوص حذف اولویت های سایپا شاهین در سامانه

توضیح گروه خودروسازی سایپا در خصوص حذف اولویت های سایپا شاهین در سامانه

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: امکان ویرایش اطلاعات در سامانه یکپارچه خودروهای موجود در اختیار شرکت سایپا وجود ندارد و مدیریت این سامانه توسط شرکت ایران فاوا انجام می شود.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تنویر افکار عمومی و اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، توضیحاتی در خصوص حذف افراد در سیستم یکپارچه خودرو ارائه کرد.

گروه خودروسازی سایپا در راستای اجرای عرضه محصول در سامانه جامع یکپارچه، در مراجع ذیصلاح اقدام و با اعلام ظرفیت مشخص قابل عرضه با در نظر گرفتن ظرفیت و کمیت تولید، مجوزهای لازم را اخذ کرده است. تعهداتی که با توجه به استقبال چشمگیر متقاضیان و ثبت درخواست ها چندین برابر ظرفیت است. ظرفیت در فصول مختلف سال 1402 و 1403 در سامانه جامع یکپارچه طبقه بندی شده و شرکت سایپا نیز مطابق با آن عمل کرده است. تا ظرفیت تولید خود را به فراخوان متقاضیان برای ثبت نام نهایی و واریز وجه تحویل خودرو طی ماه های آینده ادامه دهد.

استراتژی گروه خودروسازی سایپا این است که نیاز مشتریان را به گونه ای برآورده کند که در صورت داشتن ظرفیت تولید، خودروی درخواستی متقاضیان در فصل خود اعلام شود و یا در غیر این صورت خودروی جایگزین به آنها ارائه شود و این امر صدق می کند. به متقاضیان با اولویت پاییز و زمستان 1403 یکسان بود و فراخوان های قبلی به عنوان پیشنهاد به متقاضیان اعلام شد و در پاییز و زمستان 1403 بسته به شرایط تولید خودروی ثبت نامی یا الف. خودروی جایگزین به این دسته از متقاضیان ارائه می شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا