اخبار روز

توزیع مستر کارت علوم پزشکی از فردا آغاز می شود

کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 1403 از فردا آماده می شود.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 1403 در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه 10 و جمعه 11 برگزار می شود. خرداد آزمون های این ماه در 34 حوزه در 45 رشته امتحانی و 11 مجموعه امتحانی برگزار می شود.

درب ورودی داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد پزشکی از ساعت 7:30 صبح و 13:30 بعد از ظهر باز می شود. شروع آزمون از ساعت 9 صبح و 15:00 بعد از ظهر.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد؛ مدت زمان پاسخگویی به سوالات در تمامی رشته ها 160 دقیقه می باشد.

بلیط پذیرش فردا از ساعت 6 صبح تا 10 صبح، 18 بعد از ظهر دریافت می شود. خرداد ماه ثابت است. داوطلبان می توانند از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند. امکان اخذ کارت در محل آزمون و ویرایش معدل وجود ندارد.

داوطلبانی که فاقد کارت ورود به جلسه (شناسنامه یا کارت شناسایی با عکس و ماسک) باشند، اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت.

مدارک شناسایی غیر از شناسنامه و شناسنامه پذیرفته نمی شوند و از شرکت در جلسه آزمون حذف خواهند شد. افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند به صفحه اصلی مرکز سنجش آموزش پزشکی/کارشناسی ارشد/کارشناسی ارشد/ مراجعه کرده و قسمت کد رهگیری را فراموش کرده و سپس از کد رهگیری برای تکمیل مراحل اخذ کارت استفاده می کنند.

افرادی که در زمان توافق شده ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند، در صورتی که موفق به دریافت کارت از سامانه نشدند، می توانند بلافاصله درخواست خود را (با وارد کردن کد ملی) در قسمت سامانه پاسخگویی – ارسال درخواست ارسال کنند. – ارسال. دسته پشتیبانی مکان را ارسال کنید تا نهاد مربوطه بتواند بررسی لازم را انجام دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا