اخبار روز

توزیع شیرخشک یارانه ای تا 10 قوطی در ماه


به گزارش مانیبان، علیرضا رستمی با بیان اینکه صنعت شیرخشک کشور از خودکفایی نسبی برخوردار است، اظهار داشت: بیشتر شیرخشک مورد نیاز در داخل کشور تامین می شود و تنها حدود 5 درصد وارداتی است.

وی با اشاره به بروز مشکلاتی در عرضه شیرخشک های معمولی نوزاد در سال گذشته، تصریح کرد: از مهر ماه 1402 با ایجاد مؤسسه اصلاح فرمولاسیون شیرخشک های پودری، جراحی اقتصادی در این زمینه انجام شد. که جبران مابه التفاوت قیمت ارز در قالب یارانه دولتی پرداخت شده و قیمت شیرخشک برای مصرف کننده ثابت مانده است.

رئیس اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: خانواده ها برای تهیه شیرخشک به میزان مناسب با افزایش قیمت مواجه نیستند و هر نوزاد تا 10 قوطی شیرخشک با یارانه دریافت می کند. قیمت نرخ.

به گفته وی، شیرخشک برای نوزادانی که هنوز شناسنامه صادر نکرده اند به تعداد محدود قابل ارائه و ثبت با شناسنامه مادر و پدر هستند و اتباع مجاز نیز می توانند با ارائه کد محل سکونت برای نوزادان شیرخشک دریافت کنند. ملی پوشان .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا