به گزارش بازار، علی نصیری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به بارش شدید باران از فردا هفتم هشدار داد. مهر وی به تهران اشاره کرد و گفت: سازمان هواشناسی در مناطق شمالی هشدار قرمز و در کل شهر نارنجی اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از صبح فردا وارد تهران می شود و تا عصر ادامه دارد، گفت: رگبارهای شدید پیش بینی می شود و در ارتفاعات احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: با اعلام شرایط قرمز و نارنجی احتمال خسارت این بارندگی زیاد است.

وی افزود: اولین بار پاییز است و زمین خشک است و احتمال جاری شدن آب و جاری شدن سیل وجود دارد به همین دلیل مردم تهران فردا به کوه نوردی یا پارک بازی نکنند، البته ما «من» داریم. حتی درخواست کرد که برخی از پارک‌ها در کوه‌های شمالی بسته شوند.»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه مناطق 22 گانه، معاونت خدمات شهری، منطقه ای و ستاد مدیریت بحران در آماده باش هستند، گفت: باید کنترل جدید لایروبی انجام شود. و درختان و داربست ها بررسی شود و مردم نیز از تردد غیرضروری خودداری کنند. فردا روز گشت و گذار و تفریح ​​نیست و این بارندگی ها تا دوشنبه ادامه دارد اما در روز هفتم شدید خواهد بود. مهر این نیست

نصیری یادآور شد: نگران بالا آمدن آب رودخانه ها و طغیان آنها هستیم. شهروندان در تردد در سطح شهر مراقب باشند زیرا لغزندگی می تواند منجر به تصادف شود.

وی به ریزش سنگ در مناطق کوهستانی اشاره کرد و گفت: احتمال رانش زمین و مه شدید وجود دارد.

منبع:تحلیل بخش تهران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما