اخبار روز

تهران به نجف; یک مسیر اتوبوس مستقیم معرفی شد

در آستانه سفر اربعین حسینی، مسیر مستقیم اتوبوس تهران به نجف معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مهدی قلی زاد در مراسم افتتاح خط مستقیم اتوبوسرانی تهران به نجف در پایانه غرب تهران، اظهار کرد: پیش فروش بلیت پایانه مرزی مهران و خط مستقیم اتوبوسرانی تهران به نجف از دهم. مرداد ماه شروع شده و سفرها از شانزدهم شروع شده است مرداد ماه شروع شده است.

وی با اشاره به اعزام پنج اتوبوس همزمان با راه اندازی مسیر مستقیم اتوبوسرانی تهران به نجف، گفت: با تکمیل این خدمات، ظرفیت فروش بلیت مجددا در بسترهای فروش اینترنتی ایجاد می شود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به مشمولیت زائران در تهیه بلیت مسیر مستقیم اتوبوس از تهران به نجف، اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا در ابتدای اربعین حسینی امسال در سفر است، این سکو برای اعزام زائران سالمند و مسن است و انتقال آنها به عراق با کمترین تاخیر در مرزهای کشورمان ایجاد شد.

قلی زاد خاطرنشان کرد: زائران در روز اول با پنج دستگاه اتوبوس به نجف اشرف عراق سفر کردند و با توجه به تقاضای زائران، امکان افزایش خدمات رسانی تا 18 خدمت در روز وجود دارد که حداقل 400 سرویس برای این مدت در نظر گرفته شده است. باید یک ارتباط مستقیم از تهران به نجف برقرار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن ناوگان اتوبوسرانی در کشور، از ظرفیت ناوگان عراقی برای استقرار این خدمات استفاده شد تا اختلالی در برقراری سرویس های روزانه و اعزام سایر زائران به پایانه مرزی مهران ایجاد نشود.

دبیر ستاد اربعین وزارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران تعرفه جابجایی زائران از طریق مسیر مستقیم اتوبوس از تهران به نجف را 2 میلیون و 600 هزار تومان عنوان کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا