اخبار روز

پیکاپ دو کابین تاگا همگام با استانداردهای اروپایی وارد ایران شود! | جزئیات + عکس

این پیکاپ توانسته با توجه با استانداردهای اروپایی وارد ایران شود.

در بازار خودروهای وارداتی ایران این روزها، تنها خودروی پیکاپ دوکابین تاگا توانسته است با رعایت استانداردهای اروپا، وارد ایران شده و پلاک ملی را دریافت کند.

همانطور که اعلام شده است، اخذ استاندارهای ۸۵ موردی برای تولید و گرفتن استاندار اروپایی به نام E-MARK، جزو شرایط تولید و واردات خودروها به کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر، به منظور تسهیل در فرآیند واردات خودروها به کشور، استانداردهای چینی معتبر به نام CCC نیز به علاوهٔ استانداردهای اروپایی قبول شده‌اند. به این ترتیب، برخی از خودروهای اغلب ساخت چین نیز می‌توانند با ارائه این استاندارها وارد ایران شوند.

پیکاپ دو کابین تاگا همگام با استانداردهای اروپایی وارد ایران شود! | جزئیات + عکس

پیکاپ دو کابین تاگا محصول مشارکت ایسوزو ژاپن و شرکت چینی Qingling Motors of Industries مهندسی خودرو پادرا به کشور آمد و به عنوان اولین پیکاپ وارداتی امروز در بازار ایران توانست پلاک ملی با استانداردهای اروپایی (E-MARK) بگیرد نه با چین.

مشخصات فنی

پیکاپ تاگا مجهز به موتور 1.8 لیتری توربوشارژ GDi با قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن است که نیروی موتور را از طریق گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می کند. البته پیکاپ کینگ لینگ تاگا در نسخه ای با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز در بازارهای جهانی موجود است که ممکن است پادران موتور در آینده این پیکاپ را با گیربکس اتوماتیک نیز به فروش برساند.

تنها پیکاپ وارداتی که با استاندارد اروپا وارد ایران شد (+عکس و مشخصات)
تنها پیکاپ وارداتی که با استاندارد اروپا وارد ایران شد (+عکس و مشخصات)
در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی، تاگا به دارایی‌هایی از قبیل دو کیسه هوا، داخلی چرم مصنوعی با طراحی تریم، استارت دکمه‌ای برای راحتی کار، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، دوربین ۳۶۰ درجه برای دیدگاه بهتر، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین جلو، امکان کنترل سرعت کروز، زیر آرنجی با شارژر USB در ردیف عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی برای افزایش ایمنی، سیستم تهویه‌ی اتوماتیک، نمای آمپر دیجیتال جلو، دوربین ثبت وقایع برای ضبط رویدادها، آینه‌های تاشو برقی با گرم‌کننده، رینگ‌های آلومینیومی، و تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها مجهز شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا