اخبار ورزشی

تنها بازمانده نسل برونکو در لیست مازاد پرسپولیس

تنها بازمانده نسل برونکو در تیم یحیی گل محمدی در آستانه جدایی از باشگاه است.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس اگرچه هنوز اظهار نظر قطعی در مورد ماندن در جمع سرخ پوشان نکرده است، اما پشت صحنه نقل و انتقالات این باشگاه را دنبال می کند. طبق اطلاعات دریافتی، یحیی گل محمدی در روزهای اخیر برای حفظ یکی از ستاره های تیمش تردید دارد.

کمال سغدنیا هافبک پرسپولیس تنها بازمانده نسل برونکو در تیم یحیی گل محمدی است که با وجود همه فراز و نشیب ها و مصدومیت ها هرگز راه خود را از قرمزها جدا نکرده بود. به همین دلیل این بازیکن از محبوبیت بالایی در بین هواداران پرسپولیس برخوردار است. اما بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع باشگاهی پرسپولیس، یحیی گل محمدی نسبت به حفظ و تمدید قرارداد این بازیکن برای فصل آینده تردید دارد و از این لحظه می توان رسما اعلام کرد که این هافبک 35 ساله نزدیک به … در پایان دوران فوتبالش می ماند.در پرسپولیس 50-50 است.

تغییر تفکر یحیی گل محمدی در ترکیب بازیکنان خط هافبک که با درخشش میلاد سرلک و سروش رفیعی در یک سوم پایانی لیگ همراه بود، نیا را به نیمکت نشینی تبعید کرد. همچنین بحث سقف قرارداد و حضور یکی دو بازیکن جوانتر در پست سهدهنیا، سرمربی پرسپولیس را به این نتیجه رسانده که کمال دیگر سرمایه کارآمدی برای باشگاه نیست.

با این حال طبق شنیده ها گل محمدی در مورد موفقیت نیا بیگیدر صحبتی نخواهد کرد. برای اینکه نام هافبک با تجربه تیم خود را به طور قطعی قرمز کنید، ابتدا باید از ماندن سرلک و سروش مطمئن شوید و دوم اینکه مدیریت باشگاه آماده است تا یک بازیکن جدید و جوان را در این پست به خدمت بگیرد. در صورت لزوم

منبع: اعتماد آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا