اخبار روز سینما

تناسب اندام بدون ورزش فقط خواب/ راز تناسب اندام برای مدل ها در «خواب» است!

راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

اگر فکر می کنید تناسب اندام فقط با رژیم غذایی، ورزش و بدون قند به دست می آید، باید به شما بگوییم که راه حل آسان تری هم وجود دارد: خواب! بله درست شنیدید شما می توانید با خواب به یک وضعیت فیزیکی ایده آل برسید.

راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

خواب و تناسب اندامارتباط نزدیکی با هم دارند و شما به خوبی می دانید که تاثیر خواب کافی بر لاغری و کاهش وزن، تست شده است. جالب است بدانید که وضعیت صحیح در رختخواب، ورزش صحیح قبل از خواب یا حتی لباسی که هنگام خواب می پوشید، همگی روی فرم بدنی شما تاثیر دارند.

راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

بسیاری از ما دوست داریم راز خوش اندام بودن مدل ها یا افرادی که در اطراف خود می بینیم را بدانیم. یکی از رازها خواب کافی و با کیفیت است. خوشبختانه راه‌های زیادی وجود دارد که ما درباره آن‌ها نمی‌دانیم و این راه‌ها می‌توانند به بدن کمک کنند شکل و حالت خود را در هنگام استراحت بهتر حفظ کنند. در این بخش به ارائه این نکات می پردازیم.


بیشتر بخوانید: این عادات غذایی چربی شکم را مانند کوره می سوزاند!


راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

به اندازه کافی خوابیدن

محققان به این نتیجه رسیده اند که داشتن برنامه خواب منظم نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه هورمون های طبیعی بدن را بهبود می بخشد و باعث می شود سیستم ایمنی بدن بهتر کار کند. اختلال خواب یا خواب آلود مغز یک مغز گرسنه است که منجر به افزایش وزن می شود.

راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

۲ ساعت قبل از خواب ورزش کنید

اگر توده عضلانی زیادی دارید، قطعا کالری سوزی همچنین در هنگام خواب احساس بهتری خواهید داشت و حتی کالری می سوزانید. ورزش در طول روز به خصوص تمرینات قدرتی به کاهش وزن کمک می کند. اگر در طول روز وقت ندارید، حداقل 2 ساعت قبل از خواب چند دقیقه ورزش کنید.

راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

در یک اتاق خنک و تاریک بخوابید.

طبق مطالعات، افرادی که دمای محیطشان خنک‌تر است، کالری بیشتری می‌سوزانند و متابولیسم آنها 10 درصد افزایش می‌یابد و می‌توانند هنگام خواب وزن کم کنند. همچنین هر چه اتاق تاریک تر باشد، خواب بهتری خواهید داشت. اگر در اتاقی با نور زیاد بخوابید، ریتم شبانه بدنتان به هم می خورد و وزنتان افزایش می یابد. پس حتما قبل از خواب موبایل، تلویزیون یا هر چراغ دیگری را خاموش کنید.

راز خوش اندام بودن مدل ها فاش شد!

قبل از خواب یک وعده غذایی برنامه ریزی کنید

به گفته متخصصان تغذیه، زمان خوردن و خوابیدن باید هر روز یکسان باشد. بدن ما ریتم شبانه روزی خاصی دارد که با ساعت درونی آن مرتبط است. زمان صرف غذا تاثیر زیادی بر ریتم شبانه روزی بدن دارد، بنابراین برنامه ریزی برای آن بسیار مهم خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا