اخبار روز سینما جهان

تحسین جوگوسن از “برد پیت” برای تمرینات بوکس این سوپراستار در فیلم Snatch!/ عکس

تمرینات بوکس برد پیت برای یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ را از اینجا ببینید.

به گزارش سرخ نیوز؛ برد پیت یکی از بزرگان صنعت سینما است که در طول حرفه‌ی خود نقش‌های شگفت‌انگیزی را بازی کرده و نامش را در هالیوود به دست آورده است.

او برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده است و در هر ژانری که بازی کرده، موفقیت‌آمیز بوده است.

برد پیت برای نقش یک بوکسور بدون دستکش در فیلم “Snatch”، به شدت فیزیک خود را تغییر داد و مربی بوکسش مبهوت کرد. این بازی در کنار ایفای نقش‌های دیگر، به مانند نمایش در این فیلم، به بالاتر رفتن حرفه‌ی بازیگری‌اش کمک کرده است.

تمرین بوکس برد پیت برای اسنچ. جو گوسن هیکل او را تحسین می کرد

جو گوسن برای این نقش براد پیت را اصلاح کرد

برد پیت در بیشتر فیلم‌هایش نقش یک جنتلمن کاریزماتیک را با بازی های موفقی که داشته است به تصویر کشیده است. با این حال با بازی در فیلم‌هایی مانند “فایت کلاب” و “اسنچ”، نه‌تنها ظاهر فیزیکی خود را به چالش کشیده، بلکه توانایی‌های چندگانه‌ای که دارد را نیز نشان داده است.

پیت پس از دیدن مهارت کارگردانی گای ریچی در فیلم Lock, Stock & Two Smoking Barrels، به قدری تحت تأثیر قرار گرفت که برای پروژه بعدی خود به او مراجعه کرد. ریچی در فیلم Snatch نقشی مناسب برای پیت پیدا کرد، نقش یک بوکسور بدون بند انگشت. پیت بدون تردید این نقش را پذیرفت.

تمرین بوکس برد پیت برای اسنچ. جو گوسن هیکل او را تحسین می کرد

در فیلم مشهور “Fight Club”، نقش پیت احتیاج به فیزیک قدرتمند داشت. برای رسیدن به این هدف، مربی بوکس ماهری به نام جو گوسن به عنوان مشاور و مربی پیت استخدام شد. گوسن هنگام یاری دادن به پیت برای تمرین و آماده‌سازی برای نقش، به درک کاملی از شرایط نقش پیت دست یافت. او در یک مصاحبه توضیح داد که چگونه به پیت در رسیدن به فیزیک مناسب این نقش کمک کرده است.

شخصیتی که او نقشش را بازی می‌کرد، قرار بود یک فردی هنرمند باشد که با یک ضربه حربف را ناک اوت می‌کند، یک جنگجو با قدرت بی‌نظیر در دست راستش. یکی از اهداف این بود که او دست راستی داشته باشد که واقعاً خوب به نظر می‌رسد، دست راستی که بتواند شما را به زمین بیندازد و البته یک مشت محکم برای تکمیل آن.

در واقع، گوسن مصمم بود که پیت را برای این نقش آماده کند. زیرا او ادعا می کرد که می خواهد از او یک مبارز کامل بسازد.

این تغییر فیزیکی براد پیت مربی بوکس را تحت تاثیر قرار داد

جو گوسن یک مربی مشهور بوکس است که مبارزانی مانند امیرخان و ریدیک بو را آموزش داده است. اکنون او مسئول آموزش برد پیت، بازیگر برجسته هالیوود بود. در همان مصاحبه او در مورد واکنش خود به این موضوع صحبت کرد که پیت هیچ تمرین خاصی برای فیزیک بدن خود انجام نداده است. وقتی گوسن پیت را دید، از او پرسید:

آیا در دبیرستان ورزش می کردید یا باکس؟

در کمال تعجب گوسن، پیت آن تجربه را نداشت. مربی گفت:

اندام او شبیه کسی است که قبلا در زمین یا رینگ بوده است.

تمرین بوکس برد پیت برای اسنچ. جو گوسن هیکل او را تحسین می کرد

گوسن از تلاش ها و فداکاری پیت برای کارش تمجید کرد. آموزش گوسن و فداکاری پیت واقعا موثر بود. چرا که فیلم قاپ نه تنها از نظر مالی موفقیت آمیز بود، بلکه مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا