تمرکز خزاعی بر فعالیت بی وقفه سازمان سینمایی تا زمان تشکیل دولت جدید بود

رئیس سازمان سینمایی بر ادامه فعالیت سازمان سینمایی تا تشکیل دولت جدید بدون تاخیر و وقفه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، جلسه شورای معاونان رئیس جمهور صبح (25 تیرماه) با حضور رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.

محمد خزاعی در این دیدار با اشاره به حضور حماسی و پرشور ملت شریف ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، ضمن تبریک به مناسبت برگزاری انتخابات باشکوه و امیدبخش، افزود: در حال برگزاری است. در این حماسه همه اقشار و گروه های اجتماعی از جمله اهالی فرهنگ و هنر نقش آفرینی کردند و باید از مشارکت گسترده جامعه سینمایی کشور با همه سلیقه ها و دیدگاه های مختلف تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با افق تحول در سینما در حوزه‌های مختلف از جمله: توسعه زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین، ارتقا و استانداردسازی تولیدات، احیای اجتماعی اقتصاد سینما پس از پیامدهای کرونا و ناآرامی‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت های سینمایی استانی با رویکرد عدالت فرهنگی کارنامه بسیار خوبی داشته و در سه سال اخیر به موفقیت های زیادی دست یافته اند. امیدواریم دولت چهاردهم منشأ تحول و کارآمدی باشد و اتفاقات ارزشمندی مانند ایام شهادت رئیس جمهور برای همه دست اندرکاران سینما و فرهنگ و هنر رقم بخورد.

رئیس سازمان سینمایی افزود: اواخر هفته گذشته «سینما وحدت» تربت یام در منطقه مرزی شرق کشور و پنج سینما در حاشیه کم استفاده شهر مشهد پس از سه دهه به بهره برداری رسید. .

خراعی ادامه داد: این اقدامات در راستای تحقق شعار عدالت فرهنگی، گفتمان جدی ای که دولت سیزدهم از ابتدا مطرح کرده بود، انجام شد.

به گفته وی، سازمان سینمایی با همین رویکرد برای رفع آسیب های فرهنگی و سینمایی در مناطق مختلف کشور به کار خود ادامه می دهد و با توجه به چشم انداز ترسیم شده و روند آماده سازی سینماها در شهرهای مختلف، تعداد سینماها تعداد سالن ها تا اوایل سال به 900 خواهد رسید. دولت چهاردهم می آید.

خزایی همچنین اعلام کرد: در آینده نزدیک چند سالن سینما در استان های سیستان، بلوچستان و هرمزگان افتتاح می شود.

رئیس سازمان سینمایی تصریح کرد: بحث عدالت فرهنگی و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از راهکارها و دستور کار دولت سیزدهم بوده و امیدواریم دولت آینده با جدیت این مسیر را ادامه دهد.

وی در جلسه شورای معاونین تاکید کرد: در روند کاری سازمان و نهادهای سینمایی تاخیری وجود نداشته باشد. روال عادی کار ادامه دارد و امور مربوط به هنرمندان و سینماگران نباید چه در سطح ستاد و چه در سطح نهادها متوقف شود.
وی تصریح کرد: تا آخرین ساعاتی که در سازمان سینمایی مستقر هستیم باید پاسخگوی مشتریان باشیم و در حد توان برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم چرا که این الگو و رویکرد دولت شهید آیت الله رئیسی است که روز تلاش می کنند. و شب، خود را فدای خدمت کرد. بنابراین وظیفه ماست که تا آخرین ساعات حضور در محل کار و تا زمان تحویل مسئولیت از وظیفه خود غافل نشویم.

معاون توسعه و مدیریت منابع، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، معاون نظارت و ارزشیابی و همچنین مدیران کل روابط عمومی، دفتر جشنواره ها و امور بین الملل نیز در این جلسه حضور داشتند. و امنیت

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما