اخبار روز

اعتبار بیمه بازنشستگان دولت به صورت خودکار تمدید خواهد شد!/جزئیات

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای تمدید کردن اعتبار بیمه بازنشستگان دولت به هیچ عنوان به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان نیاز ندارد. در ادامه جزئیات بیشتری در این باره ارائه می دهیم.

جمشید شایانفر، مدیر کل بیمه و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تقریبا 12 هزار موسسه بیمه شده در صندوق کارکنان دولت داریم و فرآیند اعتبار بخشی بیمه کارکنان دولت به این صورت است که به ازای هر لیست حق بیمه. دریافتی توسط موسسه بیمه در پایان ماه ارسال شده برای بیمه سلامت، سیستم های بیمه به طور خودکار اعتبار بیمه شده را 2 ماه افزایش می دهند.

مدیرکل بیمه و پیمانکاری منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که اعتبار بیمه ای کارکنان دولت منوط به پرداخت حق بیمه نیست و فقط فهرستی در انتهای ماه تاکید می شود.  لذا انتظار می رود لیست مورد نظر به موقع به شرکت بیمه ارسال شود. بنابراین اعطای اعتبار بیمه به کارکنان دولت به هیچ وجه مستلزم مراجعه آنان به  دفاتر پیشخوان نیست.

و افزود: در شهریور این سال از تقریباً 12000 شرکت بیمه، تنها 60 شرکت لیست را به موقع ارسال نکرده اند، یعنی 99.5 درصد شرکت های بیمه لیست حق بیمه کارکنان خود را به موقع ارسال کرده اند و تنها 0.5 درصد آنها لیست را ارسال کرده اند. پرونده حق بیمه به موقع برای بیمه ارسال نشده است. به منظور خدمت رسانی بهینه به کلیه بیمه شدگان صندوق کارکنان دولت از کلیه موسسات بیمه ای تقاضا می شود لیست حق بیمه کارکنان خود را در موعد مقرر و در پایان هر ماه به بیمه سلامت ارائه نمایند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا