اخبار روز

تمام جزئیاتی که باید در مورد حراج سکه طلای بانک مرکزی بدانید


به گزارش مانیبان به نقل از مگتو، کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی و بالای 18 سال می توانند در حراج سکه طلا در مرکز مبادلات شرکت کنند.

حراج سکه در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما تنها یک ربع سکه در حراج روز یکشنبه عرضه می شود.

متقاضیان باید ابتدا از امروز در سامانه market.ice.ir ثبت نام و احراز هویت کنند.

در این حراج هر شخص می تواند 5 ربع سکه با قیمت های مختلف سفارش دهد.

با توجه به تاریخ دنیای اقتصاد، قیمت سکه اعلام نشده است و هر متقاضی باید قیمت پیشنهادی خود را با توجه به قیمت بازار در سامانه ثبت کند.

البته متقاضیان باید در اعلام قیمت پیشنهادی دقت کافی را داشته باشند. زیرا در صورت برنده شدن، قیمت ثبت شده مبنای معامله است.

علاوه بر این، ثبت قیمت پایین ممکن است باعث برنده شدن افراد نشود، زیرا قیمت‌ها برای برنده شدن یا عدم برنده شدن با سایر شرکت‌کنندگان مقایسه می‌شوند.

سامانه اعلام شده از ساعت 12 روز یکشنبه برای ثبت سفارش متقاضیان باز می شود و این روند تا ساعت 15 همان روز ادامه خواهد داشت.

متعاقباً سفارشات ثبت شده به مدت یک ساعت تا ساعت 16 بررسی می شود و از ساعت 16 پیامک نتیجه نهایی این حراج برای شرکت کنندگان ارسال می شود.

مرتب سازی و اولویت بندی سفارشات بر اساس بالاترین قیمت ارائه شده انجام می شود. در صورت یکسان بودن قیمت ها، سفارش با توجه به زمان ثبت سفارش مرتب می شود.

برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا