مرکز عملیات حزب الله لبنان در بیانیه ای مهم خطاب به مردم لبنان و نوار غزه اطمینان داد که مقاومت لبنان در وضعیت خوبی قرار دارد و کل فلسطین اشغالی در تیررس موشک ها و پهپادهای مقاومت قرار دارد.

به گزارش تسنیم، متن بیانیه مهم مرکز عملیات حزب الله به این شرح است:

-مقاومت اسلامی (حزب‌الله)، بیانیه شیخ مجاهد نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله، بر آمادگی یگان موشکی برای حمله به هر نقطه در فلسطین اشغالی که رهبری مقاومت از طریق ساختار فرماندهی و کنترل آن را قوی‌تر از گذشته تشخیص دهد، تاکید کرد.

– تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل به مردم شریف در سراسر لبنان، حیفا و غیر حیفا مانند کریات شمونه، مطله و سایر شهرهای هم مرز با لبنان را در تیررس موشک های مقاومت قرار می دهد و این کار توسط دشمن و ساکنان آن در حیفا انجام می شود. و مناطق اطراف آن امروز سه شنبه مشاهده کردند.

مقاومت اسلامی در جایی است که دشمن انتظارش را ندارد، دست رزمندگان مقاومت به هر نقطه ای از فلسطین اشغالی که بخواهند می رسد، آتش آنها هرگز محدود به موشک و پهپاد در عمق رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

– سربازان دلیر ما همچنان با تمام تلاش تکاوران صهیونیست برای پیشروی در حماسه ای قهرمانانه که دشمن در جنگ های خود ندیده و روستاهای جنوبی در خط مقدم جبهه با فلسطین اشغالی را به تصرف خود درآورند تا نیروهای این دشمن از آن استفاده کنند. پشت مواضع UNFIL پنهان شد، اما نتوانست به روستاهای مقاومت ما نفوذ کند و متحمل خسارات سنگینی شد، از جمله 35 کشته و 200 زخمی در بین افسران و سربازان.

– ما بر آنچه در روزهای اول این حماسه قهرمانانه گفتیم تأکید می کنیم و تکرار می کنیم که آنچه دشمن تاکنون از رزمندگان ما دیده است تنها نشان دهنده بخش کوچکی از ضربات سنگینی است که در جنوب لبنان در انتظار دشمن است.

ما به مردم شریفمان می گوییم که شما در وجدان و قلب همه رزمندگان هستید، شما تکیه گاه و نیروی ما هستید که این دشمن را به ذلت می کشانید، شما منادی پیروزی هستید، ای مردم مقاوم، شما را به خدا تقرب می جوییم. شما راز آبرو و عزت و همه پیروزی های ما هستید. می دانیم که شما فردی سرشار از صبر، استقامت و وفاداری هستید. ما عزم و اراده خود را از شما می گیریم و با دعای شما انگیزه ما دو چندان می شود و با اقتدار با دشمن می جنگیم.

اما خطاب به شما عزیزان نوار غزه می گوییم که همچنان بر عهد خود تکیه می کنیم و هرگز از کمک و حمایت شما و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و نجیبانه آنها دست نخواهیم کشید، زیرا این خواست مردم است. شهدا و بر دوشمان امانت است، به یاری خدا امانت داریم و تا آخرین لحظه بر پیکرمان امانت خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما