اخبار روز

تعطیلی مدارس کاشان در کلیه مقطع تحصیلی!/جزئیات

 

رئیس مرکز مدیریت بحران کاشان با بیان اینکه در حال حاضر مهدکودک ها و پیش دبستانی ها نیز تعطیل هستند، افزود: شهروندان کاشانی از تردد غیرضروری خودداری کنند و با توجه به ادامه آلودگی از ترافیک و نقاط پرتردد دوری کنند.

رئیس مرکز مدیریت بحران کاشان از غیرحضوری شدن کلیه مدارس کاشان در روز سه شنبه خبر داد.

هادی کاشانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، با اشاره به ادامه آلودگی هوا در شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته اورژانس مرکز استان کلیه مقاطع تحصیلی در  کاشان و آران و بیدگل فردا به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مهدکودک ها و پیش دبستانی ها نیز در این ایام تعطیل خواهند بود، افزود: شهروندان کاشانی از تردد غیرضروری خودداری کنند و به دلیل ادامه آلودگی از نقاط پرتردد دوری کنند.

رئیس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه ورزشکاران از فعالیت های ورزشی در فضای باز پرهیز کنند گفت: سالمندان، کودکان، افراد دارای بیماری های قبلی و گروه های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی برای تردد خود استفاده کنند، گفت: کلاس های دانش آموزان کاشانی در این ایام به صورت غیرحضوری برگزار می شود و آموزش و پرورش باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا