اخبار روز سینما

تماشا کنید: سرقت خودروی لیلا فروهر در روز روشن

یک ویدیوی قدیمی بر اساس اخیرا سرقت از ماشین لیلا فروهر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست شد و بازخوردهای گسترده ای دریافت کرد.

لیلا فروهر در 4 سالگی به دنیا آمد اسفند 1337 خواننده ایرانی. اخیراً ویدیویی قدیمی از وی در اینترنت منتشر شده و در فضای مجازی مبنی بر سرقت خودروی وی منتشر شده است. فیلم لیلا فروهر از سرقت خودرو را در ادامه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

علت جراحی و بستری شدن لیلا فروهر در بیمارستان چیست؟

سرقت از ماشین لیلا فروهر

لیلا فروهر ابتدا به عنوان بازیگر کار کرد و اولین بار در سال 1986، هفت سال پس از انقلاب 1987، از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد. وی بعداً از سال 1988 تا به امروز در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می کند.

لیلا فروهر دختر دو بازیگر ایرانی جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است. بازی در سینما را از 5 سالگی آغاز کرد و سپس در 14 سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت. او قبل از انقلاب در بیش از 45 فیلم ایرانی بازی کرد و پس از مهاجرت به آمریکا بیش از 20 آلبوم منتشر کرد. لیلا فروهر در کشورهای اطراف ایران مانند تاجیکستان و افغانستان نیز شهرت دارد. فروهر در سال 2010 برنامه ای را به مناسبت عید نوروز در کتابخانه توماس جفرسون ایالات متحده اجرا کرد.

دزدی از لیلا فروهر دزدی از لیلا فروهر دزدی از لیلا فروهر

دزدی از لیلا فروهر

در ادامه می توانید نمایش لیلا فروهر را مشاهده کنید:

لیلا فروهر در 4 به دنیا آمد اسفند سال 1337 شمسی در اصفهان است. او در خانواده ای هنرمند از پدر و مادری بازیگر به نام های جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی متولد شد. لیلا فروهر تئاتر را از سه سالگی شروع کرد و در تئاتر سپاهان اصفهان به همراه خانواده و هنرمند مشهور تئاتر ارحم صدر در تئاترهای مختلف بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا لیلا فروهر بیماری لاعلاجی دارد؟

دزدی از لیلا فروهر

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن.

نظر شما در مورد سرقت از ماشین لیلا فروهر چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا