اخبار روز سینما

تماشا کنید: بخشی از مانیفست نوید محمدزاده برای آزادی صمدی [+فیلم]

تیکه منشوری فیلمی از نوید محمدزاده به کارگردانی آزادی صمدی بحث برانگیز شده است. به نظر شما کدام یک از این دو بازیکن در این بازی ویدیویی بهتر است؟انتشار سکانسی از تئاتر مشترک نوید محمدزاده و آزاده صمدی خبرساز شد. در صحنه ای از تئاتر، نوید محمدزاده، این زندگی متعلق به کیست؟ خطاب به آزاده صمدی می گوید: بدنت تحریک می شود!!

منشور نوید محمدزاده به آزادی صمدی

پیام جنسی نوید محمدزاده به آزادی صمدی

در یک تئاتر به نام بالاخره این زندگی کیه؟ نوید محمدزاده نقش بیماری را بازی می‌کرد که دیالوگ‌هایش با بار اروتیکی که به پرستار می‌گفت به حاشیه رانده شد.

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است گفتگوی نوید محمدزاده و آزاده صمدی گزارش شده که متعلق به یک سریال قدیمی است.

کلیپ شهوانی نوید محمدزاده برای آزادی صمدی

این تئاتر در سال 1392 به کارگردانی اشکان خیل نژاد روی صحنه رفت. -همچنین بالاخره زندگی متعلق به چه کسی است؟ نوید محمدزاده، آزاده صمدی، ندا گلرنگی، الهه شاه پرست، محمدهادی عطایی، هومان کیایی، مینا کریمی جبلی، کیوان ساکتوف، حمید رحیمی، شهاب الدین حسین پور، سینا بالانگ، محمد اشکان فر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

18+ دیالوگ های نوید محمدزاده در یک تئاتر خطاب به آزاده صمدی:

دیالوگ های مانیفست نوید محمدزاده و آزاده صمدی در تئاتر

جالب است بدانید که امیر پوریا، منتقد هنری در مورد علاقه شخصی خود به این بازی چنین گفته است:

“زمانی که این متن در سال 1987 ترجمه شد، من به دنبال نمایشی از این نمایشنامه بودم. وقتی آن را خواندم، تاثیری بر من گذاشت که فقط در ملودراماتیک ترین صحنه کلینت ایستوود در پل های مدیسون کانتی داشتم.”

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم تیکه نوید محمدزاده به آزادی صمدی در سینماها چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا