اخبار روز سینما

تماشای ویدیو: عروسی سردار آزمون سر و صدا به پا کرد [+فیلم]

به تازگی مراسم عروسی عجیب سردار آزمون بدون عروس سروصدای زیادی در رسانه های مجازی خانگی از سوی کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از عجیب ترین مراسم عروسی سردار آزمون بحث داغی را بین کاربران رسانه های مجازی ایجاد کرده است. مانند یک ویدیو مراسم عقد از راه دور سردار آزمون بدون سر و صدا و بدون رقص انجام شده است. در ویدیوی زیر از عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد خواهیم دید.

تماشای ویدیو: عروسی سردار آزمون سر و صدا به پا کرد

از شب گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته که سردار نقش اصلی را در آن دارد. ماجرا از این قرار است که مراسم ازدواج این ستاره لورکوزن و تیم ملی به صورت مجازی در گنبد برگزار شد. در واقع خود سردار و همسرش در این مراسم حضور فیزیکی نداشتند.

البته این مراسم بیشتر یک مهمانی خانوادگی بود تا عروسی. مراسم اصلی ازدواج سردار چندی پیش در دبی برگزار شد که 100 نفر از دوستان و آشنایان نزدیک وی در آن حضور داشتند. در واقع می توان گفت مراسم دیشب برای آن دسته از نزدیکان سردار بود که نتوانستند در مراسم او در دبی شرکت کنند.

سردار آزمون; نامی که در نیم فصل دوم خیلی بیشتر از نیم فصل اول شنیده شده است. مهاجم ایرانی که در هفته ها و ماه های ابتدایی حضورش در بوندسلیگا شرایط سختی را پشت سر گذاشت، حالا به بازیکن مهم تری برای بایرلورکوزن و ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی این تیم تبدیل شده است.

سردار آزمون او متولد 11 دسامبر 2013 یک فوتبالیست اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. او در تمام رده های سنی تیم ملی در عرصه ملی بازی کرده و اکنون بهترین گلزن ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. آزمون در سطح باشگاهی سابقه بازی در تیم های سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایرلورکوزن را دارد.

سردار آزمون و همسرش در جشن عروسی حضور نداشتند و در چهره بودند ارتباط تصویری در این مراسم شرکت کردند. در تصویر زیر عکس او و همسرش را مشاهده می کنید.

عروسی عجیب سردار آزمون
عروسی عجیب سردار آزمون

سردار آزمون که مدت هاست در فضای مجازی رابطه عاشقانه خود با همسرش را علنی می کند، این بار با خبر مراسم عقدشان خبرساز شد. ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان هم دور از ذهن نبود زیرا سردار چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که قصد ازدواج دارد و به زودی رسما ازدواج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ببینید: اولین عکس ازدواج سردار آزمون با عروس بی حجابش! [+عکس]

همسر سردار آزمون; عکس های لو رفته از او در یک مهمانی اروپایی

مراسم عقد سردار آزمون

عکسی از مادر سردار آزمون
عکسی از مادر سردار آزمون

مراسم عقد سردار آزمون دیروز در گنبد برگزار شد. مراسمی که دوست پسر نداشت. در واقع سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایر لورکوزن آلمان به چهره آنلاین که در عروسی او شرکت کرد.

فیلم مراسم عقد از راه دور سردار آزمون را در ادامه مشاهده می کنید:

عجیب ترین مراسم عروسی سردار آزمون

اما حالا پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ایران، به همین مناسبت ویدئویی از مراسم مذکور منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در این جشن حضور ندارند و از طریق ارتباط آنلاین در آن شرکت کردند!

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا