اخبار روز سینما جهان

تماشای این برنامه به سود شماست!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین اولین قسمت از رئالیتی شو کرمانی با شعار تماشای این برنامه به نفع شماست از 8 خرداد ماه در فیلمو منتشر خواهد شد.

رئالیتی شو کرمانی با اجرای محمد سلوکی و کارگردانی محمدرضا رضائیان سه شنبه هر هفته ساعت 8 صبح روی پلتفرم فیلمو می باشد. این برنامه با هدف ترویج سرمایه گذاری جمعی و رونق کسب و کار و ایجاد فرصت های جدید برای سرمایه گذاری است.

در این برنامه 50 تیم که شرایط لازم برای تامین مالی جمعی را دارند حضور خواهند داشت و در هر قسمت دو تیم برنامه های خود را به سه نفر از کارشناسان در زمینه های اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و … ارائه می کنند و در نهایت تیم های برتر دریافت خواهند کرد. اجازه راه اندازی یک کمپین تامین مالی جمعی در پلتفرم تامین مالی جمعی KarenCrad.

تماشای این برنامه به نفع شماست!

تماشای این برنامه به نفع شماست!

این برنامه با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می کند. مردم با سرمایه گذاری حداقل 500 هزار تومانی در پروژه های برنده می توانند در سود آن پروژه ها مشارکت کرده و به رونق کسب و کار کمک کنند.

پلتفرم تامین مالی جمعی کارنکراد با حمایت بانک کارآفرین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، ساخت واقعیت خود را آغاز کرده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا