اخبار روز

تماس فوری سایپا با این دسته از متقاضیان جهت واریز وجه/جدول


به گزارش پی ام آپ، فقط برای متقاضیان مادر شرکت کننده در مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو، بخش هفتم با موعد تحویل بهاره ۱۴۰۳ روزه، متقاضی دو محصول ساینا اس و شاهین، امروز چهارشنبه (۱۸) مرداد ماه، پیامک پرداخت توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شده است.

این مشتریان محصولات سایپا از امروز به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه 23). مرداد ماه) فرصت دارند مبلغ پیش پرداخت خودروی خود را طبق مبالغ مندرج در بخشنامه واریز نمایند.

متقاضیان فقط از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com می توانند وجه واریز کنند.

شاهین به عنوان گران ترین سواری داخلی سایپا 560 میلیون تومان قیمت دارد. دیروز شاهین با همین قیمت در بازار آزاد فروخته می شد و سایر محصولات سایپا نیز با ارقامی مشابه دیروز وارد بازار شدند.

کیت ساینا که دقیقا برعکس شاهین است، یکی از ارزان ترین سواری های صفر مایل حال حاضر است که در بازار آزاد 325 میلیون تومان به فروش می رسد.

صندوقدار تیبا و کوئیک دنده ها نیز به ترتیب 330 و 335 میلیون تومان است. کوییک R و کوییک اتوماتیک پلاس به ترتیب 340 میلیون و 400 میلیون تومان قیمت داشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا