اخبار روز

تلفن همراه دزد راز جنایات وحشتناک او را فاش کرد

به گزارش بازتاب آنلاین، نیروهای کلانتری شفای مشهد که از ابتدای سال جاری عملیات گسترده ای را برای مبارزه قاطع با سارقان و غارتگران اموال آغاز کرده بودند، در ادامه این عملیات به دو جوان موتورسوار راکب در بلوار خیام مشکوک شدند. پلاک موتورسیکلت را مخفی کرده بودند.

خراسان در خبری نوشت: ماموران پلیس با این سرنخ مهم منطقه را جستجو و بلافاصله رئیس کلانتری را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد با دستور و دستور سرگرد احسان سباکبر، عملیات دستگیری دو جوان موتورسوار آغاز شد اما راکب موتورسیکلت بلافاصله متوجه حضور پلیس شد و با رهاسازی همدست خود، پدال گاز موتور را فشار داد. همدست موتورسوار 18 ساله نیز قصد داشت او را متوقف کند اما راننده نیز از دست همدستش فرار کرد و در تاریکی شب ناپدید شد. موتورسوار ترکیه ای که خود را در محاصره نیروهای پلیس می بیند از تاریکی جاده استفاده کرده و زیر خودروهای پارک شده در کنار جاده خزیده و مخفی می شود اما نیروهای پلیس بلافاصله او را از زیر خودرو و حلقه های قانون متصل شده بیرون کشیده اند. همزمان به دستانش ضربه زد و با فریادها و سر و صدای مهیب سعی کرد مردم را به اطراف خود جمع کند اما شهروندان به کمک پلیس آمدند و متهم دزدی که بوی مشروبات الکلی می داد به مقر پلیس منتقل شد.

اگرچه این سارق 18 ساله ابتدا خود را با نام های جعلی معرفی کرد، اما به زودی هویت واقعی این فرد خارجی (افغانستانی) فاش شد و یک گوشی تلفن همراه متعلق به وی نیز کشف شد و ادعا کرد که این تلفن متعلق به مادرش است و رمز عبور وی نیز کشف شد. نمی داند، اما ماموران با ترفندهای خاص خود قفل گوشی را باز کردند و راز جنایات وحشتناک این جوان سارق گوشی را کشف کردند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی از اعضای گروه خرید و فروش سلاح گرم بوده و در این زمینه فعالیت دارد. از سوی دیگر اطلاعاتی از گوشی وی به دست آمد که متهم در خرید و فروش اجناس مسروقه و انتقال آن به افغانستان دست داشته است.

در عین حال یکی یکی از اقلام گمشده با مراجعه به کلانتری سارق جوان را شناسایی کرد و گفت: صبح هفدهم اردیبهشت ماه 2 موتورسوار جوان در جاده بهمن امروز در منطقه خواجه ربیع گوشی مرا دزدیدند یکی من تعدادی از آنها را در کلانتری شما شناسایی کردم.

بر اساس این گزارش، تحقیقات تکمیلی در خصوص جنایات هولناک این متهم و دستگیری همدست فراری وی با دستور ویژه قضایی همچنان ادامه دارد.

233217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا