اخبار روز سینما

داستان سو قصد به گوهر خیر اندیش با آمپول هوا چه بود؟/جزئیات

به گزارش پی ام آپ؛ گوهر خیراندیش همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی و مادر سه فرزند است که همگی در خارج از ایران زندگی می کنند. خانم گوهر خیراندیش در سریال های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده و بارها به دلایل مختلف سر صحنه های فیلمبرداری برای او حوادثی پیش امده است. گوهر خیراندیش خارج از محل فیلمبرداری درگیر مسائل عجیبی شده است. گوهر خیراندیش از اتفاقات باورنکردنی پشت صحنه سریال «حماسه آرد» گفت. گوهر خیراندیش می گوید: بر اثر آپاندیسیت و بی اعتنایی عوامل تولید تا یک قدمی مرگ هم پیش رفته است. گوهر خیراندیش در گفت وگویی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: در پشت صحنه یک فیلم اگر دخترم نمی‌رسید، می‌خواستند در بیمارستان با آمپول هوا من را بکشند!

هر آنچه در مورد گوهر خیراندیش نمی دانستید

این هنرمند زن در سال 1349 با اخذ مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا پا به عرصه هنر گذاشت.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. او امسال با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و باعث شد این زوج با هم ازدواج کنند.

گوهر خیراندیش در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار تحصیل به کار تئاتر نیز پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا