اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

تلاش شبانه‌روزی برای یافتن پیکر ۲ کارگر معدن شازند؛ بخشی از لاشه بیل مکانیکی پیدا شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه تاکنون هزاران تن سنگ برای یافتن پیکر ۲ کارگر مفقود شده در معدن شازند جابجا شده است، گفت: عملیات جستجو به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و تمام ظرفیت‌ها برای یافتن این دو کارگر به کار گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ها برای یافتن پیکر مفقودین معدن شازند بکار گرفته شده،گفت: بخشی از لاشه بیل مکانیکی حادثه معدن شازند پیدا شده است.

بهنام نظری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: برای پیدا کردن پیکر ۲ کارگر حادثه معدن شازند، تاکنون هزارها تن سنگ با ابعاد بزرگ جابجا شده است و عملیات شبانه‌روزی برای یافتن پیکر مفقودین معدن شن و ماسه در شازند ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه امکان ریزش دیواره‌های معدن وجود دارد از این رو ایمن سازی محل در اولویت قرار دارد چرا که حفظ جان کارگرانی که آواربرداری می‌کنند بسیار با اهمیت است.

نظری با اشاره به اینکه مسؤولیت آواربرداری معدن شازند به گروه مهندسی ۴۲ قدر واگذار شده، گفت: تمام تجهیزات و امکانات همچنین ماشین آلات برای انجام عملیات آواربرداری و جستجوی پیکر کارگران محبوس در اختیار گروه مهندسی قدر قرار گرفته و عملیات امداد و نجات با جدیت در حال انجام است.

وی با اشاره به پیدا شدن بخشی از لاشه بیل مکانیکی گفت: محل محبوس شدن کارگران معدن نقطه زنی و شناسایی شده و تمام ظرفیت‌ها برای یافتن اتاقک ویژه راننده بیل مکانیکی بکار گرفته شده چرا که احتمال می‌رود پیکر یکی از مفقودین در این اتاقک باشد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا