اخبار روز

تقلب در هنگام خرید خودروی سری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری کلاهبردار خرید خودرو با قبض جعلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی گزارش کلاهبرداری سریالی از خرید خودرو توسط مرد جوان با استفاده از فیش های جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری 11 شادگان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی به نقل از پلیس راهور افزود: در بررسی صحت اظهارات. یکی مشخص شد شاکیان پرونده خودروهای خود را فروخته اند یکی وی در حال تبلیغ در سایت های واسطه اینترنتی بود که شخصی برای وی پیام فرستاد و پس از چانه زنی بر سر قیمت، خودرو را تعویض و با پرداخت الکترونیکی مبلغ معامله و دریافت وکالت نامه در حالی که پولی به حساب فروشنده واریز نشده بود، خودرو را دریافت کرد.

موسوی تصریح کرد: ماموران اداره بازپرسی کلانتری 11 شادگان با تحقیقات میدانی و عملیات پلیسی متهم را شناسایی و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان گفت: متهم به پنج فقره کلاهبرداری از خودروهای شهروندان با استفاده از قبض های جزئی جعلی و فروش آن با وجود مدارک و مستندات پلیسی اعتراف کرد.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم با فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی از هر تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شده و قبل از تحویل کالا از ارسال این پیامک توسط بانک با شماره بانکی برای آنها اطمینان حاصل کنند. است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا