اخبار روز

تقاضا برای مصرف برق در هفته آینده به اوج خود خواهد رسید

وزیر نیرو با بیان اینکه گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در حالت آماده‌باش هستند، گفت: برخی ادارات و سازمان‌ها همچنان به برنامه‌های مدیریت مصرف برق پایبند نیستند که این امر نیازمند مراقبت و نظارت حداکثری شرکت‌های توزیع است.

به گزارش تسنیم، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در نشست فوق‌العاده با مدیران ارشد شرکت‌های برق و توزیع منطقه‌ای سراسر کشور، اظهار داشت: پس از چندین ماه کار و تلاش شبانه‌روزی همکاران در بخش برق که از ساعت 14 آغاز شد. اوایل پاییز سال گذشته ما اکنون در روزهای اوج هستیم. در فصل گرما به اوج مصرف برق رسیده‌ایم و لازم است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداکثر آمادگی را به تقاضای مصرف برق بخش‌های مختلف پاسخ دهیم.

وی با تاکید بر آمادگی شبانه روزی تیم های واکنش سریع و نیروهای امدادی در سراسر کشور، گفت: با توجه به افزایش شدید مصرف و فشار اضافی بر شبکه برق، حضور تیم های واکنش سریع و امدادگران ضروری است. در سراسر کشور عملیاتی شود.» حال آماده باشید تا در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید.

وزیر نیرو با انتظار اینکه از روز شنبه شرایط سختی در زمینه تولید و تامین برق کافی ایجاد شود، افزود: با توجه به پیک تقاضای برق و تداوم آن در روزهای آینده، برنامه ریزی برای تولید و انتقال و نیز ضروری است. مدیریت مصرف برق باید با دقت و حساسیت بالایی اجرا شود تا بتوان شرایط پیش رو را با حداقل مشکلات مدیریت کرد.

وی در خصوص مدیریت مصرف بخش اداری با تشکر از همکاری سازمان ها و ارگان ها گفت: برخی ادارات و سازمان ها همچنان به برنامه های مدیریت مصرف برق پایبند نیستند که این امر مستلزم نهایت دقت و نظارت شرکت های توزیع در این زمینه است. توجه.

محرابیان در آخرین بخش از سخنان خود با تشکر از همکاری مشترکان بخش خانگی با صنعت برق خاطرنشان کرد: انتشار فیلم های کوتاهی از تلاش همکاران ما در بلوک های نیروگاهی در فضای مجازی و واکنش های مثبت افکار عمومی به این فیلم ها نشان داده است که اکثریت هموطنان عزیز در مدیریت صنعت برق هستند. با اوج بار همراه هستند و لازم است اقدامات لازم برای زنده ماندن در روزهای گرم پیش رو با حداقل مشکلات انجام شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا