اخبار روز

تفاهم نامه ساخت 200 واحد مسکونی برای ساکنان هرمزگان امضا شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، این تفاهم نامه 200 میلیارد تومانی با احکامی از جمله ساخت 200 واحد مسکونی، 2000 وام، خدمات دندانپزشکی رایگان از طریق کلینیک سیار (اتوبوس سفیر لبخند) و … نهایی شد.

در این مراسم جعفر صباغیان معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از کمک های خیرخواهانه شرکت پالایش نفت آفتاب قدردانی کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه کل مبلغ شرکت آفتاب به همراه کمیته امداد استان مشارکت در ساخت 200 واحد مسکونی، تهیه 4000 بسته معیشتی، نصب تجهیزات برودتی و مبالغ وام قرض الحسنه به صندوق استانی کمیته امداد و حمایت از یک هزار یتیم. v یکی وی از جمله منابع درآمدی کمیته امداد را بهره گیری از ظرفیت های خیرین و نیکوکاران دانست و گفت: کمیته امداد علاوه بر بودجه سالانه از منابع این افراد برای کمک به نیازمندان استفاده می کند. صباغیان ادامه داد: خیرین با حسن نیت و سنت حسنه مددجویان کمیته امداد را در حوزه های مسکن، اشتغال، تحصیل، مشکلات تحصیلی دانش آموزان و حوزه های درمانی یاری می کنند. معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: راه اندازی کمیته امداد با اولویت اعتمادسازی برای مردم در راستای اقدامات شفاف سازی صباغیان بود. یکی یکی از اقدامات برای افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد و شفافیت، راه اندازی سامانه مردمی محبانی است. یادآور می‌شویم: در این زمینه افراد خیر می‌توانند با ورود به این سامانه هزینه‌های خود را به‌صورت آنلاین پیگیری کنند.

گام های مثبت در جهت مسئولیت اجتماعی

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه شرکت نفت آفتاب در راستای مسئولیت اجتماعی خود از جذب نیروی انسانی گرفته تا کمک به بحران های آموزشی، درمانی، بهداشتی و مسکن در استان گام های مثبتی برداشته است، گفت: این شرکت با ظرفیت های خود کوشا بوده است. کمیته امداد امام خمینی (ره) در آسیب‌ها و پیشرفت‌های استان. مهدی دوستی افزود: اقدامات جسورانه صنعت استان به ویژه نفت آفتاب در حوزه های اشتغال، آموزش و سلامت قابل توجه است وی از عملکرد گروه های جهادی استان از جمله کمک به ساخت 124 مسکن خبر داد یگان‌ها، تصریح کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های استان همواره در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تسهیل در رفع گرفتاری‌های کشور ایستاده‌اند و از رویکرد جدید کمیته امداد با توجه به نیازهای کشور خبر دادند مدیریت با همکاری صنعت با توجه به افزایش امکانات و اعتبارات در استان می تواند کمک خوبی در رفع مشکلات اقشار محروم و نیازمند باشد.

محرومیت و کمک به نیازمندان

محمدمهدی دوستی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب در این آیین گفت. یکی یکی از مهمترین اشکال مسئولیت اجتماعی این پالایشگاه رفع سختی و کمک به نیازمندان است. وی ادامه داد: از ابتدای تاسیس ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با ستاد کمیته امداد در ارتباط با افراد نیازمند داشته ایم و امیدواریم در آینده نیز با حمایت همه جانبه مسئولان این مسیر ادامه یابد. دوستی افزود: در این زمینه تفاهم نامه ای برای رفع آسیب در استان منعقد شد.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا