اخبار روز سینما

مه لقا باقری را با این استایل و این همه تغییر نمی شناسید!/عکس

در ادامه می توانید عکس جدید مه لقا جابری را مشاهده کنید.

 

عکس جدیدی از مه لقا باقری و نیکی مظفری در اجرای نمایش گناه مشترک منتشر شده است. تغییر چهره و موهای بلوند مه لقا باقری همه را شوکه کرد.

تغییر چهره مه لقا باقری

مه لقا باقری را با این استایل و این همه تغییر نمی شناسید!/عکس

سن مه لقا باقری

مه لقا باقری در 25 خرداد 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون متولد شد. وی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

داستان مه لقا باقری و جواد عزتی

جواد عزتی پس از گرفتن دیپلم از هنرستان، تمرین شبانه روزی و محک زدن خود را بیشتر از دانشگاه ترجیح داد. بسیاری از دانشجویان تئاتر از سال 1357 تا 1362 او را از همین راه می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری به عنوان بازیگر بازی کرد. سرانجام این آشنایی در سال 2005 زمانی که این زوج 25 ساله بودند به ازدواج ختم شد. تبدیل شد.

مه لقا باقری با چه فیلمی به شهرت رسید؟

در سال 1385 با سریال باغ مظفر مهران مدیری شناخته شد تا اینکه در سال 88 با سریال قهوه تلخ بسیار خوش درخشید و سرانجام در سال 1375 با دورهمی به اوج شهرت رسید.

دلیل کم کاری مه لقا باقری

من خیلی درگیر تئاتر هستم، تعداد کارهای تصویری ام به تجربه تئاترم نمی رسد و دلیلی هم دارد چون سعی می کنم گزیده ای از آثار را انتخاب کنم. من همیشه دوست دارم نقشی را بازی کنم که جایی برای کار داشته باشد زیرا برایم مهم است که از تکنیک ها و تجربه بازیگری ام استفاده کنم.

 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا