اخبار روز سینما

تغییر چهره تکان دهنده دختر بهاره رهنما روی فرش قرمز

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که سال ها در این عرصه ایفای نقش می کند و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد بهاره رهنما (زاده ۱۹ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر ایرانی است. ب.خرگوش رهنما دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود و طلاق گرفت. حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دختری به نام پریا است که پس از ازدواج مجدد مادرش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت و مشغول تحصیل در رشته موسیقی است.

راهنمای بهاربیوگرافی و نزدیکان بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۹ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک بازیگر و نویسنده است. وی فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است و سابقه روزنامه نگاری و اعلامیه دارد.

در سن 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در بحبوحه انقلاب اسلامی در سال 1357 به همراه خانواده به انگلستان رفتند، اما پس از فروکش کردن تنش های سیاسی خیلی زود به ایران بازگشتند.

راهنمای ازدواج بهاری

او همسر سابق پیمان قاسم خانی، نویسنده مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که تجربه حضور در تئاتر پنجره و فیلم «دایره زنگی» و سریال «مردی با 100 چهره» را دارد.

همسر اول بهاره رهنما

وی متولد 9 دی 1344 در تهران فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر آثار مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان حضور داشته است.

قاسم خانی که در دانشکده آمار و کامپیوتر اهواز تحصیل کرده بود، در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلم باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در مرکز اول به پایان رساند. فیلمنامه های او عبارتند از: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» برای ابوالحسن داودی و فیلمنامه «هتل» برای مرضیه برومند. وی در سال ۱۳۵۴ با بهاره رهنما ازدواج کرد.

پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

راهنمای بهارسوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی علاوه بر اینکه کودکی پاسخگو بودم، آهنگ ها و داستان های زیادی در آستین داشتم تا در جمع بزرگترها اجرا کنم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوودنژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم کار آینده ام همین باشد.

راهنمای بهاردر سن 14 سالگی پس از آشنایی با عباس معروفی، یکی از دوستان پدرم، یک همتای جدید برای سرگرمی بازیگری ام پیدا کردم و آن داستان نویسی بود.

راهنمای بهارسرانجام در سال 1370 در حالی که 17 سال داشت برای تست بازیگری اقدام کرد و پس از قبولی برای اولین بار در فیلم «افعی» در کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

وی فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است و سابقه روزنامه نگاری و اعلامیه دارد.

چهره او در سال 1380 در فیلم “نان و عشق و موتور 1000” دیده شد، سپس با فیلم “گاو خونین” در سال 1381 و در نهایت با فیلم “چرچنگولی” در سال 1387 به شهرت رسید.

راهنمای بهاراوج درخشش او در تلویزیون از سال 1394 با سریال زیرزمین آغاز شد. بهاره رهنما دارای خانواده هنری تمام عیار، بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی بازیگر و همچنین نویسندگی و کارگردانی است.

برادر همسرش مهراب قاسم خوانی نیز نویسنده مشهوری بود و خواهر شوهرش شقایق دهقان جاری نیز بازیگر است.

بهاره رهنما تا چند سال پیش بسیار اضافه وزن داشت و تقریباً هیچ کار غیرعادی انجام نمی داد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزن زیادی کم کرد و با انتشار عکس های شگفت انگیز و ناجور از خودش در کنار همسرش به یکی از خبرسازترین ها در عرصه بازیگری تبدیل شد.

راهنمای بهاربهاره رهنما در حال حاضر چهره و هیکل عادی تری دارد اما به نظر نمی رسد جلوی برخی از رفتارهایش را بگیرد. یکی از این رفتارهای غیرمنطقی عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد، برخی از این عکس ها جایی در فضای مجازی ندارند و کمی خصوصی هستند.

راهنمای بهاراما ظاهرا این چیزها برای خانم بازیگر مهم نیست و فقط خبرساز بودن مهم است! دومین تجربه او با فیلم «غزل» در سال ۱۳۷۴ بود و با سریال «بازگشت به خانه» در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۷ سالگی وارد چارچوب تلویزیون شد. .

امیرخسرو عباسی مالک برندهای لوازم آرایشی Hynes و Jaxia است و رابطه این دو از زمانی آغاز شد که خانم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود. آقای عباسی هم یک بار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد. هی یک مدل تبلیغاتی برای برند همسرش است و مدلی برای مزون های مختلف بوده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا