اخبار روز سینما

تغییر چهره تکان دهنده بازیگر سریال پدر سالار / باورتان می شود این آزیتا لاچینی است؟!


به گزارش بازتاب آنلاین عکس جدیدی از آزیتا لاچینی منتشر شده است که در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آذر این عکس جدید آزیتا لاچینی همه بینندگان را شوکه کرد. آزیتا لاچینی در طول دوران حرفه ای خود در 24 فیلم ظاهر شده است. او همچنین در پنجاه و پنج سریال تلویزیونی ظاهر شد.

معصومه نیکنام معروف به آزیتا لاچینی یک زوج ایرانی اهل آزیتا لاچینی، 26 ساله، گوینده رادیو، بازیگر سینما و تلویزیون هستند. آذر وی در سال 1317 در قوام الدوله بازارچه در خیابان وزیر نظام تهران به دنیا آمد. سه سال پس از ازدواج زودهنگام، همسرش در سن 11 سالگی درگذشت. در نتیجه این ازدواج یک دختر و یک پسر به دنیا آمدند. در سال 1334 دوباره ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب 5 فرزند شد.

در سال 1348، مدت ها پس از مرگ همسر دومش، در حالی که تنها 32 سال داشت، برای سومین بار با «فیروز بهجت محمدی» بازیگر سینما ازدواج کرد و 26 سال با هم زندگی کردند که در نهایت به جدایی ختم شد.

آقای فیروز بهجت محمدی نیز در سال ۱۳۷۸ درگذشت.

♦️ چهره جدید 85 ساله آزیتا لاچینی بازیگر سریال پدرسالار

به عکس تغییر چهره آزیتا لاچینی پس از 31 سال در 85 سالگی نگاه کنید.

این تنها بخشی از رزومه تلویزیونی این هنرمند است.

صداپیشگی لاچینی شامل دور از خانه، پسران مدرسه والت، داستان زندگی، حنا دختری از مزرعه، دور از جامعه عصبانی، رامکل و غیره است. مجموعه های تلویزیونی گنجانده شده است.

@homestars


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا