اخبار روز سینمافیلم و سریال

تغییری در پخش سریال هادی حجازی فر صورت گرفت!/عاشورا سریال محبوب شبانه شبکه یک شد!

سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی فر که به صورت هفتگی جمعه شب ها روی آنتن می رود به مناسبت هفته دفاع مقدس از شامگاه شنبه 1 مهرماه از این شبکه پخش می شود.

به گزارش پی ام آپ، نسخه سریالی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با عنوان «عاشورا» از جمعه بیست و هفتم به صورت هفتگی از شبکه یک پخش شد.تاکنون 6 قسمت از این سریال پخش شده ولی قبل از پخش قسمت پایانی آن در روز جمعه 7 مهرماه شبکه یک ریال تصمیم گرفته به مناسبت هفته دفاع مقدس این سریال را از ابتدا و در برنامه شبانه از شبکه یک سیما پخش کند.

بر این اساس قرار است اولین قسمت از سریال «عاشورا» شنبه شب ساعت 22:15 پخش شود، سپس قسمت های زیر در شب و در نهایت جمعه 7 مهرماه از مخاطبان این سریال قسمت هفتم و آخر را تماشا خواهند کرد.

سریال «عاشورا» روایتی از زندگی شهید مهدی باکری و حوادثی است که در زمان فرماندهی وی در لشکر 31 عاشورا رخ داده است.

در این سریال هادی حجازی فر به جز کارگردانی در نقش شهید مهدی باکری و برادرش وحید خجازی‌فر نیز نقش شهید حمید باکری را بازی می کنند. ژیلا شاهی، وحید آقاپور، روح الله زمانی و… آنها دیگر بازیگران این سریال هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا