اخبار روز سینما

تغییر مجری تریبون ها در دهه اول محرم تعلیق ده روز سریال های طنز و رئالیتی شو

شروع ماه محرم از چهارشنبه بیست و هشتم تیر، تغییراتی در سکوهای رسانا ایجاد شده است. سریال های شاد و طنز تا پایان دهه اول محرم منتشر نمی شود.

به گزارش پی ام آپ، با شروع ماه محرم و انتشار قسمت های جدید برخی از برنامه ها و سریال ها پس از عاشورا (جمعه 15) میزبان پلتفرم های فیلمو، نماوا و فیلم نت تغییر می کند. تیر) به تعویق خواهد افتاد.

فیلیمو | سریال «میگ تموم عمر چند تا بهاره» به کارگردانی سروش صحت تا دو هفته پس از پخش قسمت پنجم پخش نمی شود. قسمت ششم این مجموعه 12 مرداد در پلتفرم های Filmo و Namava منتشر خواهد شد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، عوامل «مهمان» زمان پخش قسمت 19 را تغییر داده اند. تیر لود شده؛ درس یک روز مانده به شروع ماه محرم. به همین دلیل نمایش آن تنها یک هفته یعنی از چهارشنبه 11 به تعویق افتاد مرداد منتشر خواهد شد سریال «پیکولو» که هر یکشنبه هفته بعد از پخش فصل چهارم در بیست و پنجم تیرماه می بینیم، به مدت دو هفته منتشر نمی شود. زمان بازیگری قسمت پنجم 8 می باشد مرداد بودن. پانزدهمین قسمت مسابقه «تی ان تی» نیز دوشنبه بیست و ششم است تیر منتشر شد و قسمت شانزدهم آن دو هفته بعد یعنی دوشنبه نهم منتشر شد مرداد به تعویق خواهد افتاد.

ناموا | زمان پخش سریال چند بهار زندگی میکنی؟ و «پارتی» در پلتفرم نماوا شبیه فیلمو خواهد بود. به همین دلیل در مورد زمان انتشار آن توضیح بیشتری نمی دهیم. سریال عقرب عاشیق به کارگردانی حسین سهیل زاده در ایام محرم محدودیتی ندارد و طبق روال همیشگی منتشر می شود.

فیلم نت | در پلتفرم فیلم نت تغییراتی در انتشار سریال «فوفو: مسافری از کامادو» ایجاد خواهد شد. این مجموعه معمولا سه شنبه ها منتشر می شود. قسمت سوم این مجموعه روز سه شنبه 27 می باشد تیر منتشر شد. هفته آینده خبری از انتشار آن نیست و قسمت چهارم آن روز سه شنبه 10 منتشر می شود مرداد منتشر خواهد شد پرونده قسمت «صدای جادویی» این آگهی نیز روز سه شنبه بسته شد. این مسابقه پنجشنبه هر هفته منتشر می شد که دو روز قبل شاهد آن بودیم تا با ماه محرم تداخل نداشته باشد.

از دوشنبه 9 مرداد وضعیت پخش برنامه ها در سکوها به روال قبلی باز می گردد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا