اخبار روز

تغییر ساعت کاری از فردا چهارشنبه 3 مرداد به مدت 20 روز


به گزارش مانیبان، نماینده صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از روز چهارشنبه سوم مرداد به مدت 20 روز از ساعت 13 الی 17 کلیه مشاغل به جز مشاغل دارای شرایط خاص باید واحدهای تجاری خود را بدون قطع برق تعطیل کنند.

سید هادی شریعتیار گفت: با توجه به کمبود برق در کشور و برای جلوگیری از قطعی برق واحدهای صنعتی و تولیدی و جلوگیری از سرایت قطعی برق به سایر حوزه های مصرفی، جلسه ای با حضور نمایندگان اتحادیه ها برگزار شد. در مشهد، در مقر اتحادیه.

وی افزود: در این جلسه از سوم به تصویب رسید مرداد به مدت 20 روز (روزهای اوج مصرف برق و ورود سیستم گرمایشی به کشور) از ساعت 13 الی 17 کلیه مشاغل به استثنای مشمولان استثنایی بدون قطع فعالیت واحدهای صنفی خود را تعطیل می کنند. برق .

معاون دادستان مشهد ادامه داد: همچنین مقرر شد تمامی اتحادیه ها بدون استثنا پوسترهای تبلیغاتی را در بازه زمانی 3 تا 23 در داخل و خارج از محل اتحادیه خود قرار دهند. مرداد در تمام ساعات شبانه روز خاموش شود.

شریعت یار تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز باید گزارش روزانه کاهش مصرف برق با توجه به اجرای این مصوبات و میزان همکاری اتحادیه ها در این خصوص را به این نماینده مجلس، به خانه اصناف و مشهد ارسال کند. . فرمانداری اتاق بازرگانی باید علاوه بر نظارت لازم از طریق بازرسان اتحادیه، میزان همکاری انجام شده برای کاهش مصرف برق را نیز به اتحادیه ها منعکس کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا