اخبار روز

تغییر ساعت اداری فردا 8 مرداد / اسامی استان های بسته


به گزارش مانیبان، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان شمالی گفت: ساعت کاری ادارات خراسان شمالی برای کنترل مصرف برق در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش یافت.

عبدالصمد صفرنژاد اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای پایداری و کاهش مصرف برق، ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی دوشنبه و سه شنبه هشتم و نهم خواهد بود. مرداد ماه بین ساعت 6 تا 11 صبح به مدت دو ساعت در حال کاهش است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان شمالی افزود: این مصوبه شامل دستگاه های خدماتی و امدادی نمی شود.

هلو

صفر نژاد ادامه داد: هرگونه تصمیم در خصوص تغییر احتمالی ساعت کاری و یا تعطیلی سایر روزهای هفته از طریق پایگاه های اطلاع رسانی استانداری به اطلاع عموم خواهد رسید.

کاخ سعد آباد چهار روز تعطیل است/ کاخ سعد آباد تهران از امروز تا چهارشنبه ۱۹ مرداد به دلیل برگزاری مراسم اعدام رئیس جمهور و گرمای هوا تعطیل است.

تغییر ساعت کاری ادارات کرمان

برای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به افزایش دما، فعالیت تمامی دستگاه ها و ادارات اجرایی استان کرمان از فردا شنبه ششم آغاز می شود. مرداد تا دوشنبه هشتم مرداد ماه از ششم تا یازدهم خواهد بود.

بر اساس این گزارش، سرویس‌دهندگان و حراست‌ها مشمول این تغییر زمان‌بندی نشده‌اند و خدمات آن‌ها به شهروندان به همین شکل بوده است.

تغییر ساعت کار در ادارات کرمانشاه

بر اساس اعلام استانداری کرمانشاه امروز شنبه، با توجه به تداوم گرما و به منظور مدیریت سلامت جامعه و مصرف انرژی، کلیه مراکز دولتی، ادارات و بانک ها به استثنای مراکز امدادی و اورژانس مانند سایر نقاط کشور. ، فردا یکشنبه هفتم تعطیل است مرداد 1403 بسته خواهد شد.

ضمنا ساعت کار ادارات دولتی استان کرمانشاه از دوشنبه تا پنجشنبه (05/08/1403 لغایت 05/11/1303) به استثنای دستگاه های خدمات رسان از ساعت 6 الی 11 خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه دمای هوا از فردا یکشنبه تا سه شنبه در اکثر نقاط استان اندکی افزایش می یابد.

استان کرمانشاه در 14 شهر حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد و مناطق غربی آن در همسایگی عراق، علاوه بر گرمسیری بودن، با پدیده های جوی دیگری مانند گرد و غبار نیز مواجه است.

تغییر ساعت اداری از شنبه

منصور شه فروش با اشاره به تشکیل کارگروه مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به تداوم توده هوای گرم، پیش بینی افزایش دما و برای اطمینان از پایداری برق طی روز شنبه 15 مردادماه ادارات، بانک ها و دستگاه های اجرایی در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، خوروبیابانک و بخش امامزاده شهرستان نطنز که دمای هوای بیشتری نسبت به سایر استان ها دارند تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین پایان کار دستگاه های اجرایی، موسسات عمومی، بانک ها و بیمه ها در سراسر استان (به استثنای خدمات رسان که دارای شیفت و نگهبان هستند) ساعت 10 صبح خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا