اخبار روز

تغییر زمان ثبت نام کارت سوخت آنلاین


به گزارش مانیبان، ثبت نام اینترنتی اپلیکیشن کارت سوخت باید از ابتدا انجام می شد. خرداد برای اجرای این ماه یک بار دیگر به تعویق افتاد. از آذر ماه گذشته مسئولان نفتی موضوع ثبت نام اینترنتی کارت سوخت را مطرح کردند و طبق وعده ها قرار بود این تصمیم در سال جاری اتخاذ شود. بهمن عملیاتی که در ماه پارسال انجام نشد.

بعدها مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش. فروردین ماه امسال تشخیص داد که مردم می توانند از اردیبهشت ماه امسال کارت سوخت جدید و المثنی را آنلاین کردند اما این وعده برای بار دوم محقق نشد.

در حالی که با راه اندازی سامانه ثبت نام آنلاین درخواست کارت سوخت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران و با حضور مسئولان نفت و فراجا، پیش بینی می شد از ابتدا این تصمیم اتخاذ شود. خرداد ماه، هنوز خبری از آن نیست.

به گفته مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد فرجا، فرآیند ثبت نام اینترنتی کارت سوخت در خرداد این ماه منتشر خواهد شد. اما بعد از گذشت 22 روز خرداد هنوز این اتفاق نیفتاده است و به گفته محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ثبت نام اینترنتی کارت سوخت فقط برای خودروهای جدید امکان پذیر است و ثبت نام اینترنتی کارت سوخت المثنی نیازمند اطلاعات تکمیلی ناجی پژوهشی است. و توسعه.

در همین حال مهدی سیدهاشمی در پاسخ به یکی وی از رسانه ها اعلام کرده بود: تمامی اطلاعات، زیرساخت ها و بسترهای لازم توسط نیروی انتظامی (بنیاد تعاون فرجا) در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است و در حال حاضر مشکلی برای راه اندازی این سامانه وجود ندارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا