اخبار روز سینما

تغییر در برنامه های دومین نشست تابستانی با اکران دو فیلم از چهارشنبه هفدهم مرداد | ورود یک شعبده باز به چرخه صفحه نمایش

تغییر در برنامه های دومین نشست تابستانی با اکران دو فیلم از چهارشنبه هفدهم مرداد | ورود یک شعبده باز به چرخه صفحه نمایش

با آغاز اکران فیلم های «برخورد با شعبده باز» به کارگردانی حمید بهرامیان، «درخت در آگوس» ساخته بابک خواجه پاشا از چهارشنبه 17 مرداد دومین اکران تابستانی ظاهری جدید دارد. علاوه بر این، امروز قرارداد اکران شش فیلم جدید منعقد شد که احتمالاً سه فیلم کمدی «قیف»، «مفتبر» و «ششسوار» فروش بالایی در گیشه تابستانی داشته باشند.

به گزارش فیلم نور، از چهارشنبه هفدهم مرداد دو فیلم «ملاقات با جادوگر» و «در آغوش درخت» اکران می شود و امروز یکشنبه 14 مرداد در جلسه شورای صنفی قراردادهای «نفرین آرتا»، «مفتبر»، «قیف»، «شه سوار» منتشر می شود. “شهر گربه ها” و “سفر پرماجرا” ثبت شدند.

فیلم «ملاقات با جادوگر» بالاخره پس از تعویق‌های فراوان اکران خواهد شد. فیلمی کمدی با بازی مانی حقیقی، هستی مهدوی و امیرمهدی ژله که امیدوارم در گیشه بفروشیم.

طلسم اکران نشدن فیلم «ملاقات با جادوگر» قرار است هفدهم اکران شود. مرداد ماه شکسته است.

بابک خواجه پاشا که این روزها فیلم سینمایی «ابی روشن» را در اکران دارد، به زودی اولین فیلم سینمایی خود «در آغوش درخت» را به فهرست فیلم های اکران اضافه می کند. این فیلم با بازی مارال بنیادم، روح الله زمانی و … برنده سیمرغ بهترین فیلم بلند و بهترین فیلمنامه چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

جدای از اینها، با اکران دو فیلم «مفتبر» به کارگردانی عادل تبریزی و با بازی حامد بهداد و سحر دولتشاهی به زودی در فهرست فیلم های کمدی قرار می گیرد. در ادامه، فیلم کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی با بازی رضا عطاران، عباس جمشیدی فر، صدف اسپهبدی، فریده سپاه منصور، گیتی معینی و رضا نیکخواه شاید امید دیگری برای اکران تابستانی آن باشد. «شاهسوار» به کارگردانی حسین نمازی امید دیگری برای فروش در گیشه خواهد بود. اولین فیلم نمازی به نام «شادروان» در زمان اکران با موفقیت زیادی روبرو شد.

«نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی و «شهر گربه 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی دیگر فیلم هایی هستند که در این فصل اکران می شوند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا