به نقل از شمانیوز، مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور اعلام کرد که بودجهٔ نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان برای مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان ماه تیر ماه امسال مشخص خواهد شد.

همچنین، نعمت‌الله ترکی در جلسه با نمایندگان کانون بازنشستگان مازندران اظهار داشت که در قسمت درمانی بازنشستگان، بخشی از هزینه‌ها توسط بیمه تکمیلی بدون سقف پوشش داده می‌شود و بقیهٔ هزینه‌ها نیز در همهٔ مراکز درمانی تحت پوشش بیمهٔ اصلی قرار می‌گیرند.

ترکی افزود: 7 میلیارد تومان برای مستمری بگیران خاص در نظر گرفته شده است که هر بیمار مستمری بگیر ویژه در هر مرکز درمانی تا سقف 50 میلیون تومان از پرداخت معاف است و مابقی هزینه ها از بیمه تکمیلی استفاده می شود.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هر بازنشسته ای در هر استانی می تواند از مراکز رفاهی و گردشگری سازمان و مرکز مربوطه بهره مند شود تا بتواند از مراکز بهزیستی استفاده کند.

وی همچنین افزود: این صندوق بازنشستگی، بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار عضو دارد و مازندران با ۸۵ هزار عضو، در رتبهٔ سوم کشور قرار دارد. با این حال، در برنامهٔ هفتم توسعه، هیچ راهکاری برای حل مشکلات صندوق بازنشستگی ارائه نشده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *