controversy surrounds the catizen cati airdrop heres what to expect ramzarz min

در پی از دست رفتن روند صعودی بازار کریپتو، سرمایه‌گذاران به دنبال فرصت‌های سودآور جدید هستند و یکی از این فرصت‌ها، جمع‌آوری ایردراپ‌های مختلف است.

به گزارش رمز ارز نیوز، یکی از ایردراپ‌های مهم ماه سپتامبر، ایردراپ توکن بازی محبوب کتیزن (Catizen) است. اما این پروژه پیش از توزیع توکن‌ها، تغییرات اساسی ایجاد کرده که جنجال‌هایی در جامعه کاربران به وجود آورده است.

کتیزن که یک بازی درآمدزای تلگرامی است، پس از اعمال تغییرات در نحوه تخصیص و توزیع توکن‌هایش با واکنش‌های منفی مواجه شده است. طی این ایردراپ که در ۲۰ سپتامبر برگزار خواهد شد، ابتدا قرار بود ۴۳ درصد از کل توکن‌ها (۱ میلیارد CATI) در میان کاربران توزیع شود.

اما اخیراً این میزان به ۳۰ درصد کاهش یافته و از این مقدار نیز تنها ۱۵ درصد در این مرحله از ایردراپ توزیع شده و مابقی برای آینده کنار گذاشته خواهد شد. این تغییرات باعث شده که برخی از کاربران، این پروژه را کلاهبرداری معرفی کنند.

یکی دیگر از مشکلات، ناعادلانه بودن معیارهای توزیع است. طبق گزارش‌ها، تنها ۱۵.۲ میلیون نفر واجد شرایط دریافت این توکن‌ها هستند و معیار انتخاب آن‌ها، مدت زمانی است که در بازی سپری کرده و میزان هزینه‌ای که در آن صرف کرده‌اند. اما بسیاری از کاربران با وجود رعایت شرایط، تنها تعداد اندکی توکن دریافت خواهند کرد.

در این میان، توسعه‌دهنده بازی کتیزن، یعنی شرکت پلوتو استودیو (Pluto Studio)، اعلام کرده که به دلیل کشف حساب‌های ربات که از کدهای تقلبی برای افزایش سود خود استفاده کرده بودند، مجبور به تغییر معیارهای توزیع شده تا حقوق بازیکنان واقعی ضایع نشود.

لازم به ذکر است که صرافی بایننس، اخیرا پروژه کتیزن را به عنوان پنجاه و نهمین پروژه سرویس لانچ‌پول خود انتخاب کرده است.

ارزش فعلی هر توکن CATI در بازار پیش از عرضه صرافی گیت (Gate.io) حدود ۰.۷ دلار است و برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن پس از فهرست شدن در صرافی‌ها به بالای ۲ دلار برسد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما