اخبار روز سینما

روزهای نیم بها فروش بلیت در سینما افزایش یافت!/جزئیات

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی اعلام کرده که قیمت بلیت سینما در دو روز دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته، نیم‌بها خواهد بود.

 

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از قدس آنلاین، آخرین آمار فروش سینماها در روز چهارم به شرح زیر است: دی تصمیم گیران سینمایی که درآمدشان از مرز 866 میلیارد تومان در ماه گذشت، اعلام کردند روزهای نیم بها فروش بلیت در سینماها افزایش می یابد، بنابراین احتمالاً تعداد مخاطبان و فروش سینماها به این ترتیب افزایش می یابد. البته این طرح در حال حاضر نیاز به اجرای آزمایشی دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور از هفته آینده (11) دیبلیت (ماهانه) سینما در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیم بها است. اگر این طرح در این دوره به نفع مخاطب و اقتصاد سینما باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر این صورت بعد از تست درایو به همان قیمت قبلی یعنی یک روز در هفته نیم بها برمی گردد.

مدیرکل بازرسی نمایشگاه های سازمان سینمایی در خصوص وضعیت بلیت سینماها افزود: پس از بررسی کارشناسی و ارزیابی کلیه شرایط تولید و عرضه، در راستای تصویب و پیشنهاد شورای صنفی و موافقت رئیس سینما، سازمان در ساعات پیک و جلسات طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه بلیت سینما صادر می کند و قیمت ها در سینماهای مدرن تا سقف 80 هزار تومان و در سینماهای ممتاز 60 هزار تومان به تشخیص اپراتور سینما خواهد بود.

همچنین قیمت بلیت معمولی مانند سال گذشته بسته به کیفیت سینماها بین 20 تا 60 هزار تومان در نوسان خواهد بود و قیمت بلیت با قیمت متوسط ​​خواهد بود تا شرایط فرهنگی عادلانه ای برای سینما ایجاد شود. مخاطب سینما روزهای هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این تغییر در روش قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود مخاطبان و دنبال‌کنندگان بیشتری آثار را در اکران بزرگ ببینند و اقتصاد سینما رونق بیشتری پیدا کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا