اخبار روز سینما

تعیین بستر برنامه جدید سروش صحت در حوزه کتاب صحت با برنامه ای شبیه به کتاب بازکن در فیلمو

سروش صحت پس از بسته شدن «کتاب باز» در شبکه نسیم، برنامه جدیدی در حوزه کتاب تولید کرده است که به زودی روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، پیش از این خبر ساخت برنامه ای شبیه به «کتاب باز» از شبکه تلویزیونی داخلی منتشر می شد، اما امروز خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که این برنامه جدید روی پلت فرم فیلمو منتشر می شود. در این خبر عنوان برنامه «کتاباز» است که با توجه به تلویزیون صاحب این برند، بعید است که این عنوان را داشته باشد.

اواخر تیر سروش صحت در برنامه «فوتبال 360» اعلام کرد: سعی می کنیم برنامه ای مشابه با سبک و سیاق «کتاباز» در شبکه خانگی بسازیم، حواس تان باشد که اسمش فرق می کند و قالب هم تغییر می کند، امیدوارم همینطور باشد. یکی تا دو ماه آینده آماده خواهد شد.»

تاریخ دقیق راه اندازی این برنامه هنوز مشخص نیست، اما با اعلام نام پلتفرم، احتمالا به زودی راه اندازی می شود.

این برنامه جدید به کارگردانی محمدرضا رضائیان تولید می شود. رضاییان پیش از این فیلم‌های «تی‌ان‌تی» و «شب‌های مافیا، زودیاک» را برای پلتفرم فیلمو ساخته و «کتاب باز» را در شبکه نسیم کارگردانی کرده بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا