تعویض بنزین دوباره بدون اطلاع قبلی! مردم بامداد فهمیدند سهمیه شان چه شد / اطلاعاتی از دولت روحانی و رئیسی (فیلم)

در آن زمان هنوز دولت ریاست جمهوری در نقشه ها از کاهش مصرف بنزین خبر نداده بود و مردم از صبح متوجه این تغییرات در پمپ بنزین ها شدند. مثل امروز صبح که مردم متوجه تغییرات در پمپ بنزین ها شدند.

عصر ایران – تغییرات عرضه بنزین مجددا بدون اطلاع قبلی انجام شد. محدودیت سوخت در کارت ها به یکباره از 60 لیتر به 50 لیتر و میزان استفاده از کارت پمپ بنزین از 40 لیتر به 30 لیتر در هر نوبت کاهش یافت. این بدان معناست که مردم می توانند دو بار در روز 50 لیتر بنزین را پر کنند.

گزارش را می توانید در اینجا بیابید

اوایل زودتر بهمن در سال 1402 مصرف سوخت رایگان از 150 لیتر به 110 لیتر و قابلیت صرفه جویی در کارت نیز از 540 لیتر به 360 لیتر کاهش یافت. در آن زمان هنوز دولت ریاست جمهوری در نقشه ها از کاهش مصرف بنزین خبر نداده بود و مردم از صبح متوجه این تغییرات در پمپ بنزین ها شدند. مثل امروز صبح که مردم متوجه تغییرات در پمپ بنزین ها شدند.

اما این کافی نبود، جایگاه داران نیز متوجه تغییر جدی شدند. احتمالاً کارت سوخت در پمپ بنزین ها نیز از 8000 لیتر به 7000 لیتر کاهش یافته است. اظهارات رسمی دولت با ابهام همراه بود و مشخص نیست چرا دولت در اولین گام ها تغییرات قابل توجهی در شورای اطلاع رسانی ایجاد کرد. اگر قرار است مثل قبل اطلاعات داده شود، دلیل این همه انتصاب و استخدام چه بوده است؟

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی پیش از این گفته بود که میانگین مصرف بنزین در تهران در سال 1403 به 22 میلیون لیتر رسیده است. یعنی مصرف سوخت در تهران بیش از حد انتظار است. این بدان معناست که همچنان تعداد زیادی از شهروندان تهرانی با وسایل نقلیه شخصی تردد می کنند. با این حال، تردیدهایی وجود دارد که حمل و نقل عمومی پاسخگوی افزایش تعداد مسافران نخواهد بود. و این شبهه وجود دارد که با روال گزارش دهی به شکل کنونی، تغییرات بیشتری ایجاد خواهد شد که حتی گزارش نمی شود؟!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما