اخبار روز

تعلیق پروازهای قطر به ایران؟


به گزارش مانیبان، سعید چلباری با تکذیب توقف پروازهای قطر ایرویز به ایران گفت: پروازهای قطر ایرویز به تهران و بالعکس بدون وقفه انجام می شود.

وی افزود: از 31 مارس (12 فروردین) که از نظر ایرلاین وارد فصل تابستان پرواز می شویم، قطر ایرویز با دو پرواز روزانه تا 6 ماه آینده مجوز گرفته است و طی مذاکرات دوجانبه این برنامه را بدون وقفه انجام خواهد داد.

مدیرکل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید کرد: هیچ مسافری در مسیر دوحه – تهران و بالعکس با محدودیت پروازی مواجه نخواهد شد.

چلادری یادآور شد: قطر ایرویز با توجه به تنوع ناوگان خود در فصولی از سال که تعداد مسافران افزایش می یابد از هواپیماهای با ظرفیت (پهن پیکر) بزرگتر استفاده می کند.

گفت: در ایام نوروز 24 اسفند تا ساعت 10 فروردین قطر ایرویز در 95 پرواز بین دوحه و تهران و بالعکس 21583 مسافر را جابجا کرده است.

وی افزود: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری آماده بررسی و تایید هرگونه درخواست افزایش پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا