اخبار روز

تعطیل در 17 و 18 آگوست؛ تغییر ساعت کاری این استان ها


به گزارش مانیبان، با توجه به شرایط موجود و آتی و پس از اخذ مجوزهای لازم مقرر شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 28 مرداد ماه ادارات، بانک ها، شهرداری ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و به صورت زیر فعالیت کنند. معمولی از راه دور

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خطاب به شهروندان تاکید کرد: رعایت اصول امنیت بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه ماوراء بنفش، کاهش زمان گذراندن در فضای باز و تابش مستقیم آفتاب، کاهش رفت و آمد در شهر و استفاده بهینه از برق. و انرژی آب امروز ضروری است.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت کلیه مراکز دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد از شنبه 22 مرداد لغایت پنجشنبه 27 مرداد ماه . مرداد 1403 از ساعت 6 صبح تا 12 صبح است.

دولت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش مستمر دمای هوا و مصرف برق طی روزهای آینده، تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان و در راستای حمایت از بخش صنعتی و کشاورزی، کارگروه روز کلیه دستگاه های اجرایی به استثنای سرویس های بهداشتی و درمانی نظامی و مراکز دارای نوبت کاری و نگهبانی از امروز شنبه 13. مرداد تا پنجشنبه 18 مرداد 1403 از ساعت 6 الی 12 ظهر اعلام می شود.

کاهش ساعات کار در ادارات یزد

ˈمحمدحسین پارسائیانˈ در این خصوص با اشاره به اینکه مصوبه کاهش ساعات کاری ادارات روز چهارشنبه نهایی شد، اظهار داشت: کارگروه انرژی استان یزد از فردا شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ماه تصویب کرد. مرداد تا 27 مرداد ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی به دلیل تداوم گرما از ساعت 18 الی 12 خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه هفته گذشته ساعات کاری از ساعت 6 صبح الی 11 صبح بوده که باعث کمبود نیرو شده است، ادامه داد: ساعت کاری 6 صبح تا 12 این هفته شامل حال می شود. ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها و ارائه دهندگان خدمات و کمک رسانی مانند اول باید فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات ارائه دهند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا