اخبار روز سینما

تفریح عاشقانه “سدا سایان” مجری معروف ترکیه با مردی که 25 سال از او کوچکتر است!/ عکس

صدا سایان خواننده معروف ترکیه ای عکس های عاشقانه ای از تعطیلات خود در پاریس به همراه همسر جوانش چاگلار اوکتن به اشتراک گذاشت.

تعطیلات عاشقانه خواننده و همسر جوانش.

سدا سایان و همکارش، چاغلار اوکتن که 25 سال کوچکتر از اوست، با هم زازدواج کرده‌اند. این زوج دوباره با تعطیلات عاشقانه خود در شهر پاریس، بحث و گفتمان‌های بسیاری را در فضای رسانه‌ها به راه انداخته‌اند. این بار، سدا سایان با انتشار تصاویری از تعطیلات خود، دلبستگی و علاقه دنبال‌کنندگان خود را به خود جذب کرده است. او که قبلاً نیز به دلیل مورد علاقه بسیاری از افراد به زندگی شخصی خود، مورد بحث و توجه قرار گرفته بود، با این اقدام دوباره توانست بحث جدیدی را در فضای مجازی به وجود آورد.

تعطیلات عاشقانه خواننده و همسر جوانش.

پست صدا سایان با واکنش گرم دوست صمیمی او صفیه سویمان مواجه شد. سویمن بار دیگر دوستی و عشق خود را با استفاده از جملات “چه لبخند زیبایی داری!” سایان در زیر این پست بیان کرد: تا آخر عمر با هم شاد باشید عزیزانم.

تعطیلات عاشقانه خواننده و همسر جوانش.

با انتشار عکس‌هایی از تعطیلات عاشقانه خود، سدا سایان و چاغلار اوکتن توانستند هزاران لایک و کامنت در فضای مجازی به دست آورند. این موضوع نشان می‌دهد که شهرت و محبوبیت این زوج هنوز ادامه دارد و باز هم قابلیت رسانه‌ای شدن و تبدیل شدن به ترند را دارا است. تعطیلات پر عشق این زوج در شهر پاریس، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و در فضای رسانه‌های اجتماعی بسیار مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

تعطیلات عاشقانه خواننده و همسر جوانش.

تعطیلات عاشقانه خواننده و همسر جوانش.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا