اخبار روز

تعرفه های جدید برای حمل و نقل عمومی محلی از ابتدا اعمال می شود اردیبهشت ماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: کرایه حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدا افزایش یافته است. اردیبهشت ماه وی گفت: از این ماه افزایش کرایه در تمامی وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو اعمال خواهد شد. اردیبهشت ماه این تخلفی است که مجازات خواهد شد.

سعید بشیری در گفت وگو با ایسنا، به تشریح افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شهر تهران پرداخت و اظهار کرد: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که در کمیته تطبیق استانداری تهران به تصویب رسیده، تاکید شده است که زمان تعیین شده برای اجرای افزایش قیمت تاکسی اتوبوس و مترو از ابتدا اردیبهشت ماه ماه 1403 است و بر این اساس کرایه ها از ابتدا افزایش یافته است اردیبهشت ماه ماه امکان پذیر است و هرگونه افزایش قبل از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بدون شک در صورت احراز این تخلفات توسط بازوی نظارتی سازمان تاکسیرانی باید برخورد قانونی در حوزه تاکسیرانی انجام شود.

به گزارش ایسنا، بشیری معاون عمرانی استانداری تهران پیش از این از تصویب کرایه حمل و نقل عمومی 1403 در پایتخت و تصویب شورای شهر تهران در کمیته تطبیق استانداری تهران خبر داده بود.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه زیر نرخ تورم بود، در مورد ارقام اظهارنظری نداشتیم. اما متن مصوبه حاوی نکات قانونی متعددی بود که راه حل آن به شورای شهر تهران تقدیم شد. بنابراین ارقام کرایه حمل و نقل عمومی مصوب شورای شهر تهران به تصویب کمیته تطبیق استانداری تهران رسید. به این ترتیب برای امسال براساس مصوبه شورای شهر تهران در مترو 28 درصد، اتوبوس 26 درصد و تاکسیرانی 45 درصد افزایش خواهیم داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا