اخبار روز سینما

تعداد قسمت‌های سریال رستاخیز زامبی ها مخشص شد

در دومین شب از برگزاری نمایشگاه دی-23، مارول اعلام کرد که سریال رستاخیز زامبی ها (Marvel’s Zombies) به چهار قسمت تقسیم می‌شود.

این سریال که اسپین‌آفی مستقیم از سریال چه می‌شد اگر (What If) خواهد است، تحت کارگردانی و تهیه‌کنندگی «برایان اندروز» و نویسندگی «زب ولز» تولید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تعداد قسمت‌های سریال رستاخیز زامبی ها مخشص شد

در این سریال مارول زامبی ، شخصیت‌های مختلفی از دنیای مارول، از جمله «کیتی» با صدای «آکوافینا» از فیلم «شانگ-چی»، «یلنا» از «بیوه سیاه»، «کیت بیشاپ»، «رد گاردین» از «بیوه سیاه»، «جان وو» از «وانداویژن»، «خانم مارول»، «دث دیلر» و «شانگ-چی» حضور خواهند داشت.

مارول در کامیک کان سال 2022 اعلام کرده بود که این سریال با رده سنی تی‌وی-ام‌ای (TV-MA) تولید خواهد شد. این اولین‌بار است که استودیو مارول سریالی با این رده سنی منتشر می‌کند.

در رویداد شنبه شب، مارول همچنین تأیید کرد که «اسکار آیزاک» برای صداپیشگی در نقش شوالیه ماه (Moon Knight) در فصل سوم و پایانی چه می‌شد اگر (What If) بازخواهد گشت. «آیزاک» چند ماه پس از پخش فصل اول شوالیه ماه در سال 2022 اعلام کرده بود که برای فصل دوم با مارول مذاکره کرد؛ اما این پروژه تاکنون تأیید نشده است.

سریال رستاخیز زامبی ها

فصل اول سریال چه می‌شد اگر در سال 2021 و فصل دوم آن در دسامبر سال گذشته پخش شد. این سریال با صداپیشگی بازیگران مشهور دنیای مارول از جمله «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «ساموئل ال. جکسون»، «جاش برولین»، «پل راد»، «ناتالی پورتمن»، «جرمی رنر»، «مایکل داگلاس»، «مایکل بی. جوردن»، «سباستین استن»، «مایکل روکر» و «تام هیدلستون» شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Marvel Zombies چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت سریال چه می‌شد اگر را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا